10 Kroków Do Zwiększania Rezerwacji Telefonicznych w Hotelu
Close

10 Kroków Do Zwiększenia Rezerwacji Telefonicznych w Hotelu

10 kroków do zwiększenia rezerwacji telefonicznych w hotelu. Jak efektywnie szkolić i coachować pracowników recepcji. Poradnik dla dyrektora hotelu i kierownika recepcji. E-book We Do Hotels do pobrania.

Na codzień pracujemy z hotelarzami nad zwiększaniem rezerwacji bezpośrednich. Naszą współpracę opieramy na trzech filarach: strategia, marketing i szkolenia. Wierzymy, że połączenie tych trzech elementów jest najbardziej efektywne generuje najlepsze wzrosty sprzedaży w hotelu.

Naszą misją jest wspieranie hotelarzy w efektywnym zarządzaniu hotelem.

Można powiedzieć, że w We Do Hotels mamy swego rodzaju obsesję efektywności. Rozumiemy ją jako potrzebę działania mądrze, sprawnie i profesjonalnie. Hotele, które z nami współpracują zwiększyły rezerwacje bezpośrednie nawet o 168%!!!

Ustalmy fakty.

Najważniejsze są rezerwacje bezpośrednie.

Aby otrzymać naszego e-booka podaj swój adres e-mail:

W ostanim czasie przeprowadziliśmy kilkadziesiąt szkoleń sprzedażowych dla recepcji We Do Efektywna Recepcja. Współpracowaliśmy z hotelami w całej Polsce – w górach, nad morzem, na Mazurach, w miastach. Pracowaliśmy z obiektami 3,4 i 5 gwiazdkowymi. Z hotelami resortowymi, obiektami typu business&spa, apart-hotelami, hotelami butikowymi, z obiektami niesklasyfikowanymi i hostelami.

We wszystkich tych miejscach przeanalizowaliśmy strukturę rezerwacji bezpośrednich, i wszędzie przedstawiają się one dość podobnie:

80% – rezerwacje telefoniczne,

20% – pozostałe rezerwacje, w kolejności: e-mail, czat na stronie, strona www.

Powiedziawszy to ustalmy kolejny ważny fakt.

Rezerwacja telefoniczna jest to najbardziej efektywna rezerwacja dla hotelu. Ponieważ jest to rezerwacja, która w 100% zależy od hotelu, a konkretnie od pracownika recepcji, który odbierze połączenie.

Ponieważ Gość, który dzwoni do naszego hotelu, on już ma potrzebę (i intencję), żeby skorzystać z naszych usług. On jest Gość zainteresowany ofertą naszego hotelu. Zadaniem pracownika, który odbierze połączenie jest tę intencję przekuć w realną rezerwację. I to rezerwację w naszym hotelu! Bo Gość tak czy siak zarezerwuje sobie pobyt, a tylko od nas zależy czy zarezerwuje u nas czy u konkurencji.

Być może teraz zastanawiasz się co w tym trudnego?

Z jednej strony mamy przecież Gościa, który ma intencję rezerwacji pobytu a z drugiej strony mamy pracownika recepcji, który ma intencję, żeby ten pobyt dla Gościa zarezerwować.

Otóż nie koniecznie.

W We Do Hotels od kilku lat prowadzimy audyty pracy recepcji. Niestety nadal niewiele się zmienia (chyba, że po naszych szkoleniach). Ponieważ najczęściej w wyniku audytu wychodzi, że to właśnie recepcja okazuje się być wąskim gardłem sprzedaży w hotelu.

Dlatego właśnie tak istotna jest praca nad ponoszeniem kompetencji sprzedażowych pracowników recepcji. Chodzi o to, aby nauczyć ich procesu profesjonalnej sprzedaży. I tego (między innymi) uczymy na naszym szkoleniu We Do Efektywna Recepcja. Ale to nie wszystko.

Żeby efekt po szkoleniu jeszcze lepszy, zachęcamy kierownika recepcji to systematycznej pracy ze swoim zespołem (coaching). Tego jak to robić także uczymy, na specjalnym warsztacie liderskim dla kierownika recepcji.

Niniejszy e-book jest kompilacją kilku najważniejszych aspektów dotyczących pracy nad kompetencjami sprzedażowymi pracowników recepcji. Wdrażając je, już teraz możesz zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w twoim hotelu, a także podnieść zaangażowanie i motywację wśród pracowników recepcji.

Serdecznie do tego zachęcamy! I życzymy powodzenia w pracy z zespołem!

Aby otrzymać naszego e-booka podaj swój adres e-mail:

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *