Anna Wykurz We Do Hotels Marketing i Szkolenia dla hoteli
Close

OUR Blog

Efektywny Lider

Dzisiejszy temat szczególnie interesujący będzie dla osób, które zarządzają zespołami. Dla menadżerów hoteli, dla kierowników. Dla osób, które niedawno awansowały, a nie miały jeszcze praktycznego przeszkolenia menadżerskiego. A także dla osób, które aspirują do tego, aby zostać menadżerami. Dziś opowiemy kim jest efektywny lider, jakich kompetencji potrzebuje i jakie style zarządzania stosuje.

Czytaj więcej...

12 Powodów Dlaczego Hotel Powinien Być na Facebook'u

Każdy Hotelarz, który świadomie wykorzystuje social media do sprzedaży rezerwacji, wie, że wymaga to wiedzy, czasu i zaangażowania. Czy warto się tak angażować? Zdecydowanie tak! Media społecznościowe są doskonałym narzędziem do realizowania celów marketingowych hotelu. Narzędziem bardzo skutecznym w rękach świadomego Hotel Marketing Menadżera. Oto 12 powodów dlaczego hotel powinien być na Facebook’u.

Czytaj więcej...

Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu

E- book ekspertów We Do Hotels „Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu”. W We Do Hotels na codzień pomagamy hotelarzom zwiększać liczbę rezerwacji bezpośrednich. Tworzymy strategie marketingowe dla hoteli, planujemy działania marketingowe, robimy audyty i szkolimy. Naszą misją jest wspieranie hotelarzy w efektywnym zarządzaniem hotelem.

Czytaj więcej...

O Edukacji i Szkoleniach w Branży Hotelarskiej - część 2

Live z Hotelarzem O Edukacji i Szkoleniach w Branży Hotelarskiej. W tej części Elżbieta Nitsze opowiada o Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej. Odpowiada także na pytanie jak podnoszenie kompetencji wpływa na efektywność zarządzania hotelem. W tej części także Elżbieta Nitsze i Rafał Krzycki  ogłaszają pierwszą w Polsce konferencję branży hotelarskiej, prowadzoną przez […]

Czytaj więcej...

O Edukacji i Szkoleniach w Branży Hotelarskiej

Jak podnoszenie kompetencji wpływa na efektywność zarządzania hotelem. Czyli o edukacji i szkoleniach w branży hotelarskiej. Zapis rozmowy jaka odbyła się podczas Live z Hotelarzem. Gośćmi specjalnymi We Do Hotels byli: Elżbieta Nitsze Dyrektor Generalny Airport Hotel Okęcie oraz Rafał Krzycki organizator konferencji branżowej Hotel Meeting.

Czytaj więcej...