Blog

Recepcja, która skutecznie sprzedaje

Sprzedaż oferty pobytowej przez dział rezerwacji i recepcji w hotelach, szczególnie w hotelach wakacyjnych i resortach stanowi spory procent całej sprzedaży indywidualnej (nawet do 70 – 80%). Dlatego szczególnie ważne jest, aby wspierać kompetencje oraz umiejętności sprzedażowe pracowników rezerwacji i front office. Ponieważ to właśnie oni mają bezpośredni wpływ na wielkość sprzedaży w hotelu!

Marketing konwersacyjny jako ważny element strategii marketingowej hotelu

Osoby zarządzające hotelami lubią być na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu i komunikacji. Jednocześnie chętnie wdrażają w swoich obiektach rozwiązania, które dobrze sprawdzają się w sprzedaży i obsłudze Gościa. W dzisiejszym artykule opowiem o tym w jaki sposób technologia chatbot w hotelu może wspierać obsługę Gości i sprzedaż oraz dlaczego warto uwzględnić marketing konwersacyjny […]

Techniki Zwiększania Sprzedaży W Hotelu

Techniki Zwiększania Sprzedaży w Hotelu. Począwszy od etapu prowadzenia rozmowy rezerwacyjnej z Gościem, przez check-in, gastronomię, spa, wartość sprzedaży w hotelu można skutecznie powiększać. Warunkiem jest, aby stosowanie technik zwiększających sprzedaż stawiało sobie za cel zwiększanie zadowolenia Gościa z jego pobytu w obiekcie. Kolejnym warunkiem jest przekonanie zespołu, że oferowanie Gościom więcej ma głęboki sens!

Dlaczego Hotele Nie Sięgają po Dodatkową Sprzedaż?

’Kto byłby zainteresowany tym, aby zwiększyć wartość sprzedaży w hotelu średnio o 25%’? To pytanie zadaję podczas szkoleń i wystąpień dotyczących technik zwiększania sprzedaży. Odpowiedź zawsze brzmi tak samo. Wszyscy! Kto by nie chciał! Skoro tak, to dlaczego hotele nie sięgają po dodatkową sprzedaż?

Szkolenia Recepcji i Działu Rezerwacji

Szkolenia recepcji i działu rezerwacji. Stacjonarnie, online czy VOD?  Podczas gdy wielu Hotelarzy nadal woli szkolenia stacjonarne, nasze programy online i VOD zyskują na popularności. Dlaczego? Bo trudno o lepszy sposób na wdrażanie nowych pracowników w tematykę skutecznej sprzedaży! „My stawiamy wyłącznie na szkolenia stacjonarne!” – powiedział Klient. „Oczywiście” – odpowiedziałam – „Zróbmy program stacjonarny.” […]

Jak Zwiększać Sprzedaż w Hotelu

Jak zwiększać sprzedaż w hotelu. Czyli jak oferować wartość i zwiększać zadowolenie Gościa z pobytu w hotelu. Ten artykuł kieruję do hotelarzy, którzy są zainteresowani zwiększaniem wartości pobytu Gościa w hotelu, a co za tym idzie, są zainteresowani pełniejszym wykorzystaniem potencjału obiektu. Kieruję go także, a może przede wszystkim do tych hotelarzy, których interesuje zwiększenie zadowolenia Gościa […]

Szkolenia Online Dla Hoteli

Popularne szkolenia dla hoteli, teraz w wersji online. Miło nam poinformować, że właśnie wystartowała platforma vod z  flagowymi szkoleniami dla hoteli w wersji online. Efektywna Recepcja Online. Aktywna Sprzedaż MICE Online. Pakiety: Sprzedaż w Czasie Kryzysu. Webinary. Doskonała metoda na przygotowanie hotelu do sprzedaży w czasach kryzysu.