Jak w 3 Krokach Zwiększyć Sprzedaż w Twoim Hotelu | we do hotels
Close

Jak w 3 Krokach Zwiększyć Sprzedaż w Twoim Hotelu

Szanowny Dyrektorze Hotelu, Czy Twoja recepcja pełni tylko funkcję informacyjną czy także sprzedażową? A jeśli już sprzedaje, to czy na pewno są to Twoje usługi, czy usługi operatorów OTA? Pewnie teraz zastanawiasz się jak powinna brzmieć szczera odpowiedź na powyższe pytania. Już nie musisz. Ponieważ za chwilę poznasz narzędzia, które pomogą Ci to sprawdzić. W dzisiejszym artykule opowiem o tym, jak w 3 krokach zwiększyć sprzedaż w Twoim hotelu.

Nie raz pewnie zastanawiałeś się, jak zwiększyć liczbę rezerwacji w Twoim hotelu.

A gdybyśmy Ci powiedzieli, że posiadamy skuteczne narzędzia, które nie tylko pomogą Ci zoptymalizować Twoje kampanie marketingowe, ale także znacznie zwiększą ich efektywność?

Zastanawiasz się co to za narzędzia? Chętnie Ci o nich opowiem.

Nasze unikalne rozwiązania pozwalają na zwiększenie ilości rezerwacji, efektywną sprzedaż oferty oraz optymalizację wydatków marketingowych hotelu. Oto jak w 3 krokach zwiększyć sprzedaż w Twoim hotelu.

KROK 1

tracking-polaczen

 

Tracking połączeń

Tracking połączeń, to unikalna technologia, która pozwala na monitorowanie połączeń z kampanii marketingowej. Połączeń przychodzących na Twoją recepcję lub do działu rezerwacji. Dzięki temu rozwiązaniu możemy na bieżąco optymalizować Twoje kampanie, przez co są one o wiele bardziej skuteczne. Ponieważ skąd przychodzą do Ciebie Klienci, dzięki temu możemy zwiększać nakłady na te kanały marketingowe, które są najbardziej efektywne.

KROK 2

audyt-polaczen

Audyt połączeń

Audyt połączeń to unikalna usługa polegająca na analizie połączeń z Twoją recepcją. Dzięki temu możemy pokazać ci co się dzieje z potencjalnymi klientami, którzy trafiają do ciebie z kampanii marketingowych. Czy konwertują się oni w klientów twojego hotelu czy nie, a jeśli nie to dlaczego. Powodów nie dokonania rezerwacji może być wiele: od obłożenia hotelu w wybranym przez gościa terminie, przez nieumiejętne przeprowadzenie rozmowy, brak zapytania klienta o dokonanie rezerwacji, po przekierowanie klienta do dokonania rezerwacji na stronie Booking.com. Tak, tak, dobrze przeczytałeś! Trzy na sto audytowane przez nas połączenia kończą się odesłaniem do dokonania rezerwacji przez strony operatorów OTA! Tylko pięć na sto analizowanych przez nas połączeń kończy się skierowanym do klienta pytaniem : czy dokonać rezerwacji?

KROK 3

szkolenia

Cykl szkoleniowy dla recepcji/ działu rezerwacji

Oczywiście, nie zostawimy Cię z tą wiedzą samego. Na podstawie przeprowadzonego audytu przygotujemy dopasowany do potrzeb Twojej recepcji program szkoleniowy ( cykl szkolenie + 2 warsztaty uzupełniające). Nasze programy prowadzimy w formie warsztatowej, która angażuje zespół i zachęcająca do samodzielnej identyfikacji problemów i do współtworzenia rozwiązań.

Wierzymy, że:

‘To co usłyszysz zapomnisz, to co zobaczysz zapamiętasz, to co zrobisz zrozumiesz’

Dlatego preferujemy prowadzenie szkoleń w formie aktywnych warsztatów, podczas których angażujemy do pracy cały zespół. Trener moderuje pracę zespołu w taki sposób, aby uczestnicy ‘sami’ dochodzili do istotnych dla nas wniosków, identyfikowali problemy oraz znajdowali rozwiązania.

Po szkoleniu monitorujemy wyniki za pomocą pierwszych dwóch narzędzi. W oparciu o pozyskane informacje przygotowujemy program warsztatów utrwalających.

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą szkoleniową napisz teraz na : contact@wedohotels.pl

Spodobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać najświeższe informacje o marketingu dla hoteli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *