Jak Zmienić Klienta w OTA w Lojalnego Gościa Hotelu
Close

Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu

E- book ekspertów We Do Hotels „Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu”. W We Do Hotels na codzień pomagamy hotelarzom zwiększać liczbę rezerwacji bezpośrednich. Tworzymy strategie marketingowe dla hoteli, planujemy działania marketingowe, robimy audyty i szkolimy. Naszą misją jest wspieranie hotelarzy w efektywnym zarządzaniem hotelem.

 Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu?

Z naszych badań wynika, że obecnie około 60% wszystkich rezerwacji w polskich hotelach i obiektach noclegowych stanowią rezerwacje dokonane za pośrednictwem portali rezerwacyjnych OTA (Badanie We Do Hotels na podstawie próby 100 hoteli miejskich i resortowych, 2017/2018 r.) Spotkałyśmy się także ze stwierdzeniem, że obecnie to hotele są podwykonawcami dla portali rezerwacyjnych.

Powiedziawszy to, chcemy podkreślić jedną rzecz. Nie mamy zamiaru namawiać hotelarzy aby zrezygnowali ze współpracy z OTA. To nie byłoby ani korzystne, ani efektywne. Wręcz przeciwnie, uważamy, iż portale rezerwacyjne stanowią ważne i potrzebne źródło rezerwacji.

Przede wszystkim OTA to dla branży hotelarskiej istotne ogniwo dystrybucji oraz zarządzania ceną. 

Naszym zdaniem rezerwacje z OTA są potrzebne. Należy jednak zwrócić uwagę na proporcje rezerwacji bezpośrednich do rezerwacji dokonywanych na portalach rezerwacyjnych. Tak, aby było one najbardziej efektywne (najlepszy efekt/ najniższy kosztem). Dlatego właśnie zdecydowałyśmy się opublikować ten e-book. Jego głównym zadaniem jest wsparcie hotelarzy w zwiększaniu rezerwacji bezpośrednich.

Pobierz bezpłatnie e- book ekspertów We Do Hotels

„Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu”

* Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest We Do Media Group, ul. Płocka 5a, 01-231 Warszawa. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesyłania informacji o LIVE, o webinarach, nowych artykułach na blogu oraz nowych usługach i ofertach. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez kontakt: contact@wedohotels.pl  Naszą Politykę Prywatności znajdziecie Państwo pod tym linkiem 

2 Responses to Jak Zmienić Klienta OTA w Lojalnego Gościa Hotelu

  1. Marlena Z.

    Temat OTA jest tematem trudnym dla nas hotelarzy. Bo z jednej strony bola nas prowizje wydawane do posrednikow a z drugiej nie mamy sposobu by tego uniknac. Publikacja bardzo wartosciowa, moim zdaniem kluczowe jest wykorzystywanie potencjalu OTA i konwertowanie goscia w gościa hotelu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *