Szkolenia dla Hoteli We Do | Efektywna Recepcja. Hotel Marketing
Close
szkolenia dla hoteli

Szkolenia dla Hoteli

Dobrze znamy specyfikę branży hotelarskiej, dzięki temu stworzyliśmy ofertę szkoleniową idealnie dopasowaną do potrzeb hotelarzy. Nasze flagowe szkolenia dla hoteli to We Do Efektywna Recepcja, We Do Efektywna Komunikacja i Hotel Marketing Menadżer. W We Do. Hotels rozumiemy, że hotel to ludzie. Nawet ci najlepsi potrzebują się rozwijać i podnosić swoje kompetencje.  Przekłada się to bezpośrednio na  jakość i efektywność pracy a przy okazji  stanowi istotny element motywacyjny.

Na bazie naszej wieloletniej współpracy z klientami z branży hotelarskiej przygotowaliśmy programy szkoleniowe dla pracowników hoteli, które przede wszystkim mają za cel zwiększyć efektywność sprzedaży oferty hotelowej i zwiększyć udział rezerwacji bezpośrednich. Zachęcam do zapoznania się z naszymi autorskimi programami i metodologią pracy.

Szkolenie We Do Efektywna Recepcja 

Dla kogo:

We Do Efektywna Recepcja to szkolenie dedykowane dla pracowników recepcji, działów rezerwacji i działów sprzedaży hotelu.

Cel:

Celem szkolenia jest zwiększenie liczby rezerwacji bezpośrednich, zwiększenie efektywności sprzedaży oferty hotelu, poprawa standardów obsługi gości  i organizacji pracy recepcji hotelowej.

Zakres: 

Szkolenie obejmuje między innymi obsługę telefoniczną, obsługę zapytań, prowadzenie rozmowy telefonicznej, prezentację oferty hotelu, domykanie rezerwacji, negocjacje i dosprzedaż usług.

Wymiar czasowy: 1 dzień  – szkolenie podstawowe,  2 dni – szkolenie poszerzone.

Gdzie: W obiekcie klienta – szkolenie dedykowane dla konkretnego obiektu, lub szkolenia grupowe dla pracowników recepcji i działów rezerwacji z kilku hoteli.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas: contact@wedohotels.pl

UWAGA: Informacje o lokalizacjach oraz zapisy  na szkolenia grupowe We Do Efektywna Recepcja ruszają już niebawem. Jeśli chcesz, abyśmy cię poinformowali o zapisach i zagwarantowali atrakcyjną ofertę zapisz się do newslettera poniżej.

Szkolenie We Do Efektywna Komunikacja 

Dla kogo:

Szkolenie We Do Efektywna Komunikacja przeznaczone jest dla pracowników recepcji, działów sprzedaży, działów rezerwacji, pracowników operacyjnych, którzy na co dzień mają kontakt z gośćmi w hotelu.

Cel:  

Celem szkolenia jest poprawa komunikacji zarówno z klientem zewnętrznym (gościem hotelowym) jaki i klientem wewnętrznym, poprawa współpracy między działami, radzenie sobie z trudnym klientem,  motywacja zespołu.

Zakres:

Komunikacja z klientem zewnętrznym, komunikacja z klientem wewnętrznym, jak moja praca wpływa na pracę mojego działu, jak moja praca wpływa na pracę innych działów, trudny klient czy klient w trudnej sytuacji, elementy motywacyjne.

Wymiar czasowy: 1 dzień.

Gdzie: W obiekcie klienta.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym szkoleniu? Napisz do nas: contact@wedohotels.pl

 

Szkolenie Hotel Marketing Menadżer 

Dla kogo:

Szkolenie Hotel Marketing Menadżer przeznaczone jest dla osób odpowiadających za sprzedaż i za marketing w hotelu, dla pracowników działów marketingu i  działów promocji.

Cel: 

Szkolenia dla hoteli to zwiększenie liczby rezerwacji bezpośrednich w hotelu, zwiększenie efektywności działań marketingowych hotelu.

Zakres: 

Podstawowy zakres szkolenia dla hoteli „Hotel Marketing Menadżer” obejmuje opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży oferty hotelu oraz promocji hotelu w internecie ze szczególnym uwzględnieniem takich narzędzi jak:  strona www hotelu,  Google AdWords, Media Społecznościowe oraz Content Marketing.

Wymiar czasowy: 1 dzień  – szkolenie podstawowe,  2 dni – szkolenie poszerzone

Gdzie: W obiekcie klienta lub Warszawa, sala szkoleniowa We Do. Hotels

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas:  contact@wedohotels.pl

Szkolenia dla hoteli We Do.

Metody szkoleniowe We Do. 

W We Do Hotels wierzymy, że to co usłyszysz zapomnisz, to co zobaczysz zapamiętasz, to co zrobisz zrozumiesz. Dlatego prowadzimy nasze szkolenia w formie aktywnych warsztatów, podczas których angażujemy do pracy cały zespół. Trener moderuje pracą zespołu w taki sposób, aby uczestnicy ‚sami’ dochodzili do istotnych dla nas wniosków, identyfikowali problemy, oraz znajdowali rozwiązania.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Napisz do nas:  contact@wedohotels.pl

Panel We Do.

Jeśli zależy Ci na wzroście rezerwacji bezpośrednich w Twoim hotelu to zachęcam do wdrożenia Panelu We Do. Już pierwszego dnia od wdrożenia zyskujesz dostęp do następujących informacji:

  • Ilość połączeń odebranych vs nieodebrane połączenia.
  • Jaka jest znajomości oferty u pracowników recepcji.
  • Jak pracuje Twój zespół i z jakimi problemami się boryka.
  • O co pytają Twoi Goście i dlaczego nie zawsze dokonują rezerwacji.
  • Ile osób zadzwoniło z kampanii na Facebooku a ile z Google.
  • Jaki jest zwrot z prowadzonych działań reklamowych (ROI)

Już teraz zapewnij hotelowi dostęp do Panelu We Do i skorzystaj z wyjątkowej promocji! Kliknij w ZAMÓW PANEL WE DO

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas na contact@wedohotels.pl , odpowiemy na każdego maila!

UWAGA: Informacje o lokalizacjach oraz zapisy  na szkolenia grupowe We Do Efektywna Recepcja ruszają już niebawem. Jeśli chcesz, abyśmy cię poinformowali o zapisach i zagwarantowali atrakcyjną ofertę zapisz się do newslettera poniżej.

Zobacz także: Jak zwiększyliśmy liczbę rezerwacji o 168% 

Sprawdź też nasze szkolenia sprzedażowe dla branży beauty 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *