3 Kroki do Ratowania Sprzedaży w Hotelu | we do hotels
Close

3 Kroki do Ratowania Sprzedaży w Hotelu

ROK 2020 MIAŁ BYĆ KOLEJNYM ROKIEM INTENSYWNEGO ROZWOJU BRANŻY HOTELOWEJ. TYMCZASEM Z DNIA NA DZIEŃ STANĘLIŚMY W OBLICZU ANULACJI SIĘGAJĄCYCH NAWET 90% ORAZ TRUDNYCH DECYZJI O ZAMKNIĘCIU OBIEKTÓW. SWIAT PO PANDEMII NIE BĘDZIE JUŻ TAKI SAM. JAK ZATEM PROWADZIĆ SPRZEDAŻ CZASIE KRYZYSU? 3 KROKI DO RATOWANIA SPRZEDAŻY W HOTELU

3 Kroki do ratowania Sprzedaży w Hotelu

Ten artykuł pierwotnie nosił tytuł „3 kroki do zwiększania sprzedaży” i został napisany przed rozpoczęciem kryzysu. To były piękne czasy! Czasy dynamicznego rozwoju branży, pełnego obłożenia oraz wypełnionych zapytaniami skrzynek mailowych działów sprzedaży MICE. Artykuł miał na celu podpowiedzieć Państwu jak jeszcze możecie zwiększyć efektywność waszych działań sprzedażowych. Tymczasem w ciągu kilku dni sytuacja zmieniła się diametralnie. Mamy kryzys, który dopiero się zaczyna. Dlatego postanowiłam zmienić treść artykułu i napisać o tym jak możemy jeszcze ratować sprzedaż i jakie obecnie działania warto prowadzić.

Artykuł opublikowany na łamach magazynu Biznes Hotel nr 2 2020. Jeśli chcesz otrzymać cały artykuł na Twojego maila podaj adres w formularzu poniżej:

* Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest We Do Media Group, ul. Płocka 5a, 01-231 Warszawa. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesyłania informacji o LIVE, o webinarach, nowych artykułach na blogu oraz nowych usługach i ofertach. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez kontakt: contact@wedohotels.pl  Naszą Politykę Prywatności znajdziecie Państwo pod tym linkiem 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *