• MICE
  • Sprzedaż
6 rzeczy, które musisz wiedzieć o sprzedaży MICE

6 rzeczy, które musisz wiedzieć o sprzedaży MICE, kiedy dopiero zaczynasz. Ten artykuł będzie pomocny, dla osób, które stawiają pierwsze korki w hotelowym dziale sprzedaży konferencji i eventów i chcą się poczuć pewniej w swoich działaniach.

Zaczynasz pracę w sprzedaży w hotelu? A może jeszcze niedawno pracowałeś/ pracowałaś na recepcji i awansujesz do działu sprzedaży? Na moje szkolenia Skuteczna Sprzedaż MICE często trafiają osoby, które dopiero zaczynają i chcą dowiedzieć się jak szybko pozyskać pierwszych klientów.

Oto 6 rzeczy, które musisz wiedzieć o sprzedaży, kiedy dopiero zaczynasz:

I. SPRZEDAŻ TO RELACJE 🤝

        Zainwestuj w zbudowanie relacji z Klientami. Ludzie lubią, kiedy się nimi interesujemy i poświęcimy im czas. Relacje procentują większą otwartością i zaufaniem.

        II. PIERWSZE WRAŻENIE JEST KLUCZOWE! 👀

          Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Dbaj o swój wizerunek, jakość komunikacji i pierwsze wrażenie ( pierwszy kontakt z klientem).

          Być może tego nie wiesz, ale ludzie często podejmują decyzję na podstawie pierwszego wrażenia. Często sami nawet o tym nie wiedzą, ale tak właśnie działa ludzki mózg!

          UWAGA! Jeszcze przez kilka dni dostępne będzie nagranie mojego bezpłatnego webinaru:

          🎥 Jak ułożyć sprzedaż MICE w hotelu Zarejestruj się TUTAJ i zobacz moje szkolenie!

          III. SPRZEDAŻ TO STATYSTYKA 📊

          Naprawdę! Jeśli chcesz sukcesu w sprzedaży to ilość ma znaczenie!

          Niezależnie od Twoich umiejętności sprzedażowych, jeśli nie będziesz konsekwentny/ konsekwentna, to nie licz na wyniki.

          Im więcej nawiążesz kontaktów, im więcej wyślesz ofert, tym większe szanse na sprzedaż.

          IV. NASTAWIENIE TO 80% SUKCESU 💪

            Myślisz, że o sukcesie w sprzedaży decydują umiejętności i techniki? Kompetencje to tylko 20%.

            80% to nastawienie.

            Znasz to powiedzenie? Nie zapalisz innych jeśli sam nie będziesz płonąć! Zakochaj się w sprzedaży, zakochaj się w swojej ofercie. Opowiadaj o niej z pasją! Wtedy sukces masz niemal pewny! 

            V. OKREŚL GRUPĘ DOCELOWĄ 🎯

              Aby nie tracić czasu na klienta, który nigdy nie kupi określ i zweryfikuj grupę docelową. Najpierw poszukaj klientów w eventowych branżach TOP5 :

              • IT i Technologie;
              • Finanse i Bankowość;
              • Medyczna i Farmaceutyczna;
              • Szkoleniowa i Edukacyjna;
              • Eventowa i Reklamowa.

              VI. LUDZIE NAJCHĘTNIEJ KUPUJĄ, OD TYCH, KTÓRYCH LUBIĄ 👥

                A najbardziej lubią tych, którzy są do nich podobni. Dlatego zawsze w kontakcie z klientem szukaj podobieństw, wspólnych zainteresowań, tego co Was łączy. Nawiązuj do tego, buduj raport z klientem.

                Pracujesz w dziale sprzedaży MICE? Zapisz ten artykuł na później, aby mieć do niego dostęp!
                Pracujesz w innym dziale? Udostępnij ten artykuł kolegom, którzy zajmują się sprzedażą eventów i konferencji 🏨

                UWAGA! Jeszcze przez kilka dni dostępne będzie nagranie mojego bezpłatnego webinaru:

                🎥 Jak ułożyć sprzedaż MICE w hotelu Zarejestruj się TUTAJ i zobacz moje szkolenie!

                Dlaczego możesz mi zaufać?

                Nazywam się Małgorzata Pioszyk. Jestem trenerką skutecznej sprzedaży. Od ponad 10 lat pomagam hotelom skutecznie zwiększać sprzedaż. Szkolę hotelarzy w zakresie skutecznej sprzedaży MICE oraz sprzedaży oferty indywidualnej przez recepcję i dział rezerwacji. Prowadzę szkolenia stacjonarne i szkolenia online. Z mojej platformy szkoleniowej dla hotelarzy skorzystało już ponad 500 Hotelarzy. Prowadzę także podcast o skutecznej sprzedaży dla hotelarzy. 

                Zainteresował Cię ten artykuł?

                Zapisz się do newslettera!