6 rzeczy, które musisz wiedzieć o sprzedaży MICE, kiedy dopiero zaczynasz. Ten artykuł będzie pomocny, dla osób, które stawiają pierwsze korki w hotelowym dziale sprzedaży konferencji i eventów i chcą się poczuć pewniej w swoich działaniach.
Zaczynasz pracę w sprzedaży w hotelu? A może jeszcze niedawno pracowałeś/ pracowałaś na recepcji i awansujesz do działu sprzedaży? Na moje szkolenia Skuteczna Sprzedaż MICE często trafiają osoby, które dopiero zaczynają i chcą dowiedzieć się jak szybko pozyskać pierwszych klientów.
Oto 6 rzeczy, które musisz wiedzieć o sprzedaży, kiedy dopiero zaczynasz:
I. SPRZEDAŻ TO RELACJE 🤝
Zainwestuj w zbudowanie relacji z Klientami. Ludzie lubią, kiedy się nimi interesujemy i poświęcimy im czas. Relacje procentują większą otwartością i zaufaniem.
II. PIERWSZE WRAŻENIE JEST KLUCZOWE! 👀
Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Dbaj o swój wizerunek, jakość komunikacji i pierwsze wrażenie ( pierwszy kontakt z klientem).
Być może tego nie wiesz, ale ludzie często podejmują decyzję na podstawie pierwszego wrażenia. Często sami nawet o tym nie wiedzą, ale tak właśnie działa ludzki mózg!
UWAGA! Jeszcze przez kilka dni dostępne będzie nagranie mojego bezpłatnego webinaru:
🎥 Jak ułożyć sprzedaż MICE w hotelu Zarejestruj się TUTAJ i zobacz moje szkolenie!
III. SPRZEDAŻ TO STATYSTYKA 📊
Naprawdę! Jeśli chcesz sukcesu w sprzedaży to ilość ma znaczenie!
Niezależnie od Twoich umiejętności sprzedażowych, jeśli nie będziesz konsekwentny/ konsekwentna, to nie licz na wyniki.
Im więcej nawiążesz kontaktów, im więcej wyślesz ofert, tym większe szanse na sprzedaż.
IV. NASTAWIENIE TO 80% SUKCESU 💪
Myślisz, że o sukcesie w sprzedaży decydują umiejętności i techniki? Kompetencje to tylko 20%.
80% to nastawienie.
Znasz to powiedzenie? Nie zapalisz innych jeśli sam nie będziesz płonąć! Zakochaj się w sprzedaży, zakochaj się w swojej ofercie. Opowiadaj o niej z pasją! Wtedy sukces masz niemal pewny!
V. OKREŚL GRUPĘ DOCELOWĄ 🎯
Aby nie tracić czasu na klienta, który nigdy nie kupi określ i zweryfikuj grupę docelową. Najpierw poszukaj klientów w eventowych branżach TOP5 :
- IT i Technologie;
- Finanse i Bankowość;
- Medyczna i Farmaceutyczna;
- Szkoleniowa i Edukacyjna;
- Eventowa i Reklamowa.
VI. LUDZIE NAJCHĘTNIEJ KUPUJĄ, OD TYCH, KTÓRYCH LUBIĄ 👥
A najbardziej lubią tych, którzy są do nich podobni. Dlatego zawsze w kontakcie z klientem szukaj podobieństw, wspólnych zainteresowań, tego co Was łączy. Nawiązuj do tego, buduj raport z klientem.
Pracujesz w dziale sprzedaży MICE? Zapisz ten artykuł na później, aby mieć do niego dostęp!
Pracujesz w innym dziale? Udostępnij ten artykuł kolegom, którzy zajmują się sprzedażą eventów i konferencji 🏨
UWAGA! Jeszcze przez kilka dni dostępne będzie nagranie mojego bezpłatnego webinaru:
🎥 Jak ułożyć sprzedaż MICE w hotelu Zarejestruj się TUTAJ i zobacz moje szkolenie!
Dlaczego możesz mi zaufać?
Nazywam się Małgorzata Pioszyk. Jestem trenerką skutecznej sprzedaży. Od ponad 10 lat pomagam hotelom skutecznie zwiększać sprzedaż. Szkolę hotelarzy w zakresie skutecznej sprzedaży MICE oraz sprzedaży oferty indywidualnej przez recepcję i dział rezerwacji. Prowadzę szkolenia stacjonarne i szkolenia online. Z mojej platformy szkoleniowej dla hotelarzy skorzystało już ponad 500 Hotelarzy. Prowadzę także podcast o skutecznej sprzedaży dla hotelarzy.