7 Błędów Recepcji | we do hotels
Close

7 Błędów Recepcji

Zaczął się kolejny, dobry dla hotelarzy rok. Wszystko wskazuje na to, że również w tym roku będziemy się cieszyć wysokim obłożeniem i dużym zainteresowaniem usługami hotelowymi. Oczywiście, każdy dyrektor i właściciel obiektu są żywo zainteresowani zwiększaniem efektywności. Nikogo już szczególnie nie dziwi, kiedy mówimy o ważnej sprzedażowo roli recepcji. I to nie tylko przy sprzedaży rezerwacji indywidualnych, ale również przy proponowaniu usług dodatkowych i zwiększaniu wartości Gościa w hotelu. W dzisiejszym artykule, opowiem o tym jakie błędy, najczęściej popełniane przez recepcję i działy rezerwacji powodują, że tracimy rezerwacje.

“7 Błędów Recepcji” artykuł  został opublikowany w magazynie Hotelarz nr 2 2020. 

Dziś nikogo już nie trzeba przekonywać do tego, że jednym z bardzo ważnych zadań recepcji jest sprzedaż rezerwacji. Wyjątkiem są hotele sieciowe i duże obiekty, które posiadają centralne działy rezerwacji, dedykowane wyłącznie do obsługi rezerwacji indywidualnych. W tych obiektach głównym zadaniem recepcji jest obsługa Gościa. Pozostali hotelarze doskonale rozumieją dynamikę rozwoju branży, oraz fakt, że nie możemy sobie już pozwolić na przyjmowanie rezerwacji. Musimy je aktywnie i efektywnie sprzedawać. Dlatego potrzebujemy wspierać pracowników recepcji i przygotować ich do prowadzenia rozmów rezerwacyjnych.

Aby realnie pomóc hotelarzom w zwiększaniu liczby rezerwacji indywidualnych podzielę się  wnioskami z audytów połączeń przychodzących do recepcji hoteli w całej Polsce. Są to audyty prowadzone przez We Do Hotels w latach 2017-2019 w hotelach miejskich i resortach w całej Polsce. Na tej podstawie przygotowałam listę najczęściej popełnianych błędów, przez które tracimy rezerwacje. Wyeliminowanie tych nawykowych błędów pozwoli na realne zwiększenie efektywności i wzrost liczby rezerwacji indywidualnych.

 

Chcesz przeczytać cały artykuł “7 Błędów Recepcji”, który został opublikowany w magazynie Hotelarz nr 2 2020? Podaj swój adres e-mail w formularzu poniżej. Cały artykuł wyślemy bezpośrednio na Twoją skrzynkę e-mail.

* Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest We Do Media Group, ul. Płocka 5a, 01-231 Warszawa. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesyłania informacji o LIVE, o webinarach, nowych artykułach na blogu oraz nowych usługach i ofertach. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez kontakt: contact@wedohotels.pl  Naszą Politykę Prywatności znajdziecie Państwo pod tym linkiem 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *