Blog

7 Błędów Recepcji

Zaczął się kolejny, dobry dla hotelarzy rok. Wszystko wskazuje na to, że również w tym roku będziemy się cieszyć wysokim obłożeniem i dużym zainteresowaniem usługami hotelowymi. Oczywiście, każdy dyrektor i właściciel obiektu są żywo zainteresowani zwiększaniem efektywności. Nikogo już szczególnie nie dziwi, kiedy mówimy o ważnej sprzedażowo roli recepcji. I to nie tylko przy sprzedaży rezerwacji […]

Jak Zwiększyć Sprzedaż MICE

Jak zwiększyć sprzedaż MICE ? Czy jest na to jakieś proste rozwiązanie? Okazuje się, że tak. Trzeba aktywizować sprzedaż MICE w hotelu! Oprócz sprzedaży reaktywnej, czyli odpowiadania klientom, którzy się do nas zgłosili z zapytaniem, wychodzimy na rynek po takiego klienta, jakiego chcielibyśmy widzieć u siebie w hotelu. To jest właśnie aktywna sprzedaż! 

Jak Zwiększyć Sprzedaż w Hotelu 

Jak zwiększyć sprzedaż w hotelu ? Startujemy z pierwszym z serii artykułów, w których będziemy zamieszczać praktyczne wskazówki dla hotelarzy, dotyczące efektywnej sprzedaży. Zaczniemy od sprzedaży indywidualnej przez recepcję i dział rezerwacji. W kolejnym artykule zamieścimy rady dotyczące zwiększania wartości pobytu Gościa, który już jest w hotelu. Następnie zajmiemy się sprzedażą MICE. 

Jak Realnie Zwiększać Sprzedaż B2B w Hotelu

2019 to kolejny już rok intensywnego rozwoju branży hotelowej. Mimo dynamicznie rosnącej konkurencji hotele wciąż biją rekordy sprzedaży i chyba nikt nie narzeka na niskie obłożenie czy na puste sale konferencyjne.  Sprzedaż eventów i konferencji także ma się dobrze, a działy handlowe w hotelach ledwie nadążają z obsługą zapytań ofertowych. I tylko chciałoby się, aby ta […]

W jaki sposób technologia może wspierać hotelarzy w sprzedaży, marketingu i obsłudze Gościa. 

Postęp technologiczny, dynamiczny rozwój branży oraz szybko rosnące oczekiwania Gości wymuszają na hotelach obsługę i serwis na najwyższym poziomie. Zmienia się praktycznie wszystko, a zmiany te następują bardzo dynamicznie.  Zmieniły się oczekiwania Gości dotyczące poziomu obsługi oraz szybkości reakcji.  Z innymi oczekiwaniami podchodzą do swoich zadań pracownicy, którzy nie lubią monotonii i chcą, aby ich […]

Chatbot – wsparcie dla hoteli

Rozwój nowych technologii, często niesie za sobą znaczące udogodnienia. Większość ludzi, szybko przyzwyczaja się do tego, jakie możliwości zyskują dzięki nowinkom technologicznym. I równie szybko zapomina, że jeszcze kilkanaście, kilkadziesiąt, może nawet 100 lat temu, te same czynności, które teraz nie wymagają żadnego wysiłku, były bardzo czasochłonne i absorbujące. Za przykład, niech posłuży nam samochód. […]

FOLLOW-UP i TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B

Zarządzanie procesem sprzedaży W HOTELU to także planowanie kontaktów z klientami. Kontakt po wysłanej ofercie, czyli tzw. follow-up  służy m.in. weryfikacji zainteresowania klienta naszą ofertą, weryfikacji potencjału klienta oraz zakontraktowaniu kolejnego kontaktu. Jaka jest rola follow-up w sprzedaży i jak długo powinniśmy pozostać w kontakcie z klientem? JAK BUDOWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI I JAKIE TECHNIKI […]