Blog

Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu

Sprzedaż to sztuka, której można się nauczyć i którą można i trzeba doskonalić. Oczywiście większość sprzedawców ma naturalne predyspozycje i czują się w swojej branży jak ryby w wodzie, jednak i tacy potrzebują organizacji i wsparcia procesu sprzedażowego. Mówi się, że sprzedaż można sprowadzić do statystyki, dlatego warto dobrze przemyśleć procesy i nie przepalać cennego […]

Proces Obsługi Zapytań B2B

Jak zorganizować proces obsługi zapytań B2B w hotelu? Czy wiesz, że 20% hoteli w ogóle nie odpowiada na zapytania, a 60% wysyła w odpowiedzi na zapytanie standardowe oferty bez wcześniejszej rozmowy z klientem? Jeśli wdrożysz tylko ten jeden proces sprzedażowy, realnie zwiększysz swoją sprzedaż w sektorze B2B.

Dlaczego warto robić działania CSR w hotelarstwie?

Coraz częściej mówi się o społecznej odpowiedzialności biznesu. Czy w dobie globalnej wioski warto inwestować w CSR w takich dziedzinach jak hotelarstwo? Mamy XXI wiek. Coraz bardziej rośnie znaczenie i siła hoteli na świecie. Jak mawiano w „Spidermanie”, z wielką siłą wiąże się wielka odpowiedzialność. Czy to zdanie również działa w tym przypadku? Dlaczego warto […]

We Do Hotels wspiera Hotel Super Heroes.

Do kogo skierowana jest akcja i kto bierze w niej udział? Hotel Super Heroes to pierwsza hotelarska akcja charytatywna. Idea jest prosta, bo jej uczestnicy chcą pomagać dzieciom. Każdy może wziąć udział w wydarzeniu i wspomóc dzieci, przez kupno cegiełki. Dodatkowo, dla hotelarzy będzie specjalne wydarzenie sportowo-integracyjne, które zwieńczy proces pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. We Do. Hotels zdecydowała się wesprzeć tę szczytną […]

7 ZASAD EFEKTYWNEGO LIDERA

Lider to osoba przewodząca, stojąca na czele grupy. Cechą charakterystyczną efektywnego lidera  jest to, że ludzie sami chcą go naśladować oraz łatwo poddają się jego przywództwu. Rola lidera w zespole polega na szeroko rozumianym wspieraniu pracowników, jak i stwarzaniu  zespołowi warunków do rozwoju. Dodatkowo, lider odpowiedzialny jest za dotrzymywanie terminów zadań powierzonych jegu zespołowi, jak […]

REPUTACJA SPRZEDAJE

Czy reputacja faktycznie sprzedaje? Zdecydowanie, ponieważ zwykle kupujemy to, co ma dobrą opinię – wyróżnia się, budzi pozytywne emocje, jest rekomendowane przez tych, którym ufamy. Artykuł Agaty Majcher na temat reputacji i zarządzania reputacją hotelu.