LIVE Z HOTELARZEM AGATA MAJCHER
ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ HOTELU. ZAPIS FRAGMENTÓW ROZMOWY LIVE Z HOTELARZEM, KTÓREGO GOŚCIEM BYŁA AGATA MAJCHER, BRAND MANAGER AIRPORT HOTEL OKĘCIE.
ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ HOTELU. ZAPIS FRAGMENTÓW ROZMOWY LIVE Z HOTELARZEM, KTÓREGO GOŚCIEM BYŁA AGATA MAJCHER, BRAND MANAGER AIRPORT HOTEL OKĘCIE.
Efektywne Zarządzanie Hotelem Luksusowym. Zapis fragmentów rozmowy Live z Hotelarzem, którego gościem była Aneta Lewandowska, pełniąca obowiązki Dyrektora Generalnego Sofitel Warsaw Victoria.
Audyt pozwoli odpowiedzieć na pytania dotyczące efektywności pracy recepcji hotelowej. Ile rozmów telefonicznych, które mogłyby się zakończyć rezerwacją w Twoim hotelu faktycznie kończy się rezerwacją? Ile połączeń na 100 przychodzących do Twojego hotelu jest faktycznie odbieranych? Jaki jest potencjał sprzedażowy Twojego obiektu? Z dzisiejszego artykułu dowiesz się dlaczego warto przeprowadzić audyt pracy recepcji i jak to zrobić.
Dzisiejszy temat szczególnie interesujący będzie dla osób, które zarządzają zespołami. Dla menadżerów hoteli, dla kierowników. Dla osób, które niedawno awansowały, a nie miały jeszcze praktycznego przeszkolenia menadżerskiego. A także dla osób, które aspirują do tego, aby zostać menadżerami. Dziś opowiemy kim jest efektywny lider, jakich kompetencji potrzebuje i jakie style zarządzania stosuje.
Dziś zapytamy Annę Wykurz, CEO We Do Hotels, Ekspertkę Marketingu Hotelowego: Co powinien wiedzieć Hotel Marketing Menadżer ?
W poprzednim artykule podałyśmy 12 powodów, dlaczego hotel powinien być na Facebooku. W dzisiejszym wpisie opowiemy o tym, jak sprzedawać rezerwacje przez Facebooka. Oto 5 sprawdzonych sposób na wykorzystanie Facebooka do sprzedaży rezerwacji w hotelu!
Każdy Hotelarz, który świadomie wykorzystuje social media do sprzedaży rezerwacji, wie, że wymaga to wiedzy, czasu i zaangażowania. Czy warto się tak angażować? Zdecydowanie tak! Media społecznościowe są doskonałym narzędziem do realizowania celów marketingowych hotelu. Narzędziem bardzo skutecznym w rękach świadomego Hotel Marketing Menadżera. Oto 12 powodów dlaczego hotel powinien być na Facebook’u.