Chatbot to program komputerowy, który naśladuje naturalną rozmowę z Gościem za pośrednictwem komunikatorów społecznościowych. Może prowadzić rozmowy z wieloma odbiorcami jednocześnie. Działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a raz przeszkolony nigdy nie zapomina, czego został nauczony.
Jako We Do Hotels, przeszkoliliśmy kilkaset recepcjonistów z kilkudziesięciu obiektów. Znamy wyzwania, stawiane przed zespołami recepcji zarówno w małych kurortach, jak i bardzo dużych hotelach. Wiemy jak sobie z nimi radzić. Chatbot We Do. jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów, wlaliśmy w niego całą naszą wiedzę. Branża hotelarska zmienia się bardzo dynamicznie, rosną oczekiwania Gości, a technologia pomaga im sprostać.
konsumentów chce angażować się w rozmowę z wirtualnymi asystentami, aby szybko uzyskać informacje
dorosłych użytkowników komunikatorów pisze wiadomości codziennie
odbiorców chce, aby ich rozmowa z obsługą klienta była spersonalizowana
osób oczekuje, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Jesteśmy dla Ciebie! Podpowiemy Ci jak korzystać z Chatbota, by skuteczniej wspierał Twój Hotel.