W podcaście wykorzystuję przykład bardzo popularnej rolki aby opowiedzieć Wam o możliwościach jakie daje automatyzacja komunikacji. Mówiąc krótko będzie o tym, jak przekonwertować tych obserwujących Wasze konta na social mediach w realnych Gości w Waszym hotelu. Serdecznie zapraszam do wysłuchania podcastu: 'Co bym zrobiła na miejscu Basi z Hotelu Elements Świeradów’.
Zapraszam do wysłuchania podcastu o skutecznej sprzedaży. Tym razem nieco przewrotny tytuł: 'Co bym zrobiła na miejscu Basi z Hotelu Elements Świeradów’. Przy okazji serdecznie pozdrawiam Elements i Panią Basię. Myślę, że to jest postać znana wielu hotelarzom, a już napewno tym, którzy się interesują marketingiem i sprzedażą, szczególnie przez social media.
W moim podcaście wykorzystuję przykład bardzo popularnej rolki aby opowiedzieć Wam o możliwościach jakie daje automatyzacja komunikacji. Czyli jak przekonwertować tych obserwujących Wasze konta na social mediach w realnych Gości w hotelu. Serdecznie zapraszam do wysłuchania podcastu!
Linki do odsłuchania podcastu na platformach : YouTube oraz Spotify
O autorce:
Nazywam się Małgorzata PIOSZYK. Jestem trenerką skutecznej sprzedaży, konsultantką, audytorką, pasjonatką automatyzacji. Mam ponad 20-letnie doświadczenie, na co dzień pomagam hotelom skutecznie zwiększać sprzedaż. Min. prowadzę szkolenia dla działów rezerwacji, recepcji, sprzedaży MICE oraz programy dla kadry menedżerskiej. Prowadzę także podcast o skutecznej sprzedaży! Z mojej platformy szkoleniowej dla hotelarzy skorzystało już ponad 500 osób!
Jeśli zainteresował Cię ten temat i chcesz otrzymywać powiadomienia o podobnych materiałach w przyszłości, to już teraz zapisz się do newslettera 🙂