LIVE We Do. Hotels | we do hotels
Close

LIVE We Do. Hotels

W We Do. Hotels rozumiemy znaczenie edukacji.

Wierzymy, że wprowadzenie nawet drobnej zmiany, może znacznie wpłynąć na efekty. Dlatego prowadzimy regularne transmisje LIVE dla hotelarzy, podczas których dzielimy się wiedzą w zakresie efektywnego marketingu i sprzedaży. Podczas LIVE z Hotelarzem rozmawiamy z hotelarzami, którzy odnoszą sukcesy, na temat efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do obejrzenia edukacyjnych Live We Do. Hotels.

 

LIVE z Hotelarzem

O edukacji i szkoleniach w branży hotelarskiej. Jak podnoszenie kompetencji wpływa na efektywność zarządzania hotelem.
Elżbieta Nitsze Dyrektor Generalny Airport Hotel Okęcie
Rafał Krzycki Organizator Konferencji Hotel Meeting, We Do Hotels
Live z Hotelarzem to nowoczesny format autorstwa We Do. Hotels, podczas którego spotykamy się z hotelarzami, liderami branży. Z ludźmi, którzy odnoszą sukcesy, którzy nas inspirują, a jednocześnie sami czują chęć a może i poczucie obowiązku, aby podzielić się wiedzą i doświadczeniem. Podpowiadają rozwiązania i odpowiadają na pytania uczestników. To wszystko w interaktywnej formule transmisji livestream.

Czego się dowiesz?

1. Edukacja oczami współczesnego lidera.

2. Jaką wartość ma podnoszenie kompetencji zespołu i jak wpływa na jego efektywność?

3. Czy i jak szkolić często rotujący zespół?

4. Jak wybrać ofertę szkoleniową?

5. Jak zadbać o utrzymanie efektu szkolenia?

 

LIVE –  Dlaczego Gość Chce Rabat. Czyli Jak Wzmocnić Kompetencje Recepcji w Zakresie Negocjacji

Czego się dowiesz?

1. Dlaczego Gość chce rabat?

2. Jak obronić cenę Twojej oferty.

3.  Co zamiast rabatu?

LIVE – Wszystko Co Chcielibyście Wiedzieć o Marketingu Hotelowym, ale Baliście się Zapytać

Skuteczny Marketing Hotelowy według eksperta marketingu hotelowego – Anny Wykurz, CEO We Do Hotels.

W We Do. Hotels wierzymy, że w LIVE się uczestniczy, a nie tylko ogląda 🙂  Dlatego ten Live jest oparty na pytaniach na temat marketingu hotelowego, stawianych nam na żywo przez uczestników.

 

 

10 Kroków do Zwiększenia Rezerwacji Telefonicznej w Hotelu

Live na temat, jak zwiększać rezerwacje telefoniczne w hotelu.

Czego się dowiesz? 

1. Dlaczego recepcja nie sprzedaje.

2. Jak efektywnie szkolić i coachować pracowników recepcji.

3. Check lista – 10 kroków do zwiększania rezerwacji telefonicznych.

 

 

LIVE z Hotelarzem – 3 kroki by pozyskiwać więcej rezerwacji bezpośrednich w hotelu

Rozmowa z Ewą Góra – Dyrektorem Hotelu Rezydencja Luxury Hotel -na temat tego, jak robić efektywny marketing w hotelu – czyli jak mieć więcej rezerwacji bezpośrednich w hotelu.

Czego się dowiesz? 

1. Strategia i plan marketingowy.

2. Marketing. Jakie narzędzia podnoszą efektywność sprzedaży. Co działa a co nie działa i w jaki sposób to sprawdzić.

3. Szkolenia. Podnoszenie kompetencji sprzedażowych wsparciem dla działań marketingowych w hotelu.

 

 

Live z Hotelarzem – Jak zbudować zaangażowanie i efektywny zespół

Rozmowa z Maciejem Strausem, Dyrektorem Hotelu Afrodyta Business & Spa na temat budowania zaangażowania i efektywnego zarządzania zespołem w hotelu.

Czego się dowiesz?

• Dlaczego zaanagażowanie jest istotne?

• Jak zbudować zaangażowanie zespołu?

• Czym jest efektywność i dlaczego warto ją wspierać?

• Rola lidera w budowaniu zaangażowania i efektywności.

• Czy szkolenia zewnętrzne wpływają na wzrost zaanagażowania i efektywność zespołu?

 

 

Jak wzmacniać kompetencje sprzedażowe pracowników recepcji

Live We Do. Hotels na temat tego, jak wzmacniać kompetencje sprzedażowe pracowników recepcji hotelu, aby mieć więcej rezerwacji bezpośrednich w hotelu.

Rozmawiamy o tym:

• Jakie są najczęstsze ‚wąskie gardła’ sprzedaży w hotelu.

• Dlaczego Goście nie zawsze dokonują rezerwacji (wyniki audytów We Do).

• Czy recepcja sprzedaje, czy tylko informuje o ofercie.

• Jedno zdanie, które zwiększy rezerwacje telefoniczne w Twoim hotelu.

 

 

Upsell w hotelach. Dlaczego warto proponować gościom więcej.

Live We Do. Hotels na temat upsell w hotelu – jak proponować gościom usługi dodatkowe.

Opowiemy:

• Jakie są najważniejsze korzyści z up – sell (… i nie chodzi tu o pieniądze).

• Dlaczego recepcja nie zawsze proponuje gościom dodatkowe usługi i up-grade.

• Jak pracować z negatywnym przekonaniem recepcji do ‚dosprzedaży’.

• Jakich technik i narzędzi używać, żeby efektywnie zwiększać wartość klienta.

 

 

LIVE We Do Hotels

Hotelarzu, chcesz mieć więcej rezerwacji bezpośrednich? Zapraszamy na LIVE!

 

 

Hotel Meeting Businesswoman Edition 22 X 2018

Jak Efektywnie Szkolić Pracowników Recepcji, Aby Mieć Więcej Rezerwacji Bezpośrednich.

 

 

LIVE Efektywny Lider

Efektywny lider to nowoczesny menadżer, który potrafi sprawić, żeby ludziom się chciało, żeby się zaangażowali i poczuli współodpowiedzialni za cele. Efektywny lider to ktoś z kim ludzie lubią pracować, kto ich inspiruje, za kim chętnie podążają.

 

 

 LIVE – 10 Najczęstszych Błędów Marketingu Hotelowego

Poznajcie najczęściej popełniane błędy marketingu hotelowego! LIVE jest dla świadomych hotelarzy, dla wszystkich tych, którzy są zainteresowani, aby zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych, aby zmaksymalizować efekty swoich kampanii, jednym słowem, aby mieć wypełniony hotel o każdej porze, bez względu na sezon.

Czego się dowiesz?

1. 10 najczęstszych błędów marketingu hotelowego.

2. Jak uniknąć popełniania błędów w marketingu?

3. Tajniki efektywnego marketingu hotelowego.

 

 

LIVE – Co powinien wiedzieć Hotel Marketing Menadżer

Dziś pytamy Annę Wykurz, Ekspertkę Marketingu Hotelowego o to, co powinien wiedzieć hotel marketing menadżer.

Czego się dowiesz?

1. Dlaczego hotel potrzebuje strategii marketingowej?

2. Dlaczego warto planować działania marketingowe dla hotelu i jak to robić?

3. W jaki sposób prowadzić efektywny marketing dla Twojego hotelu?

 

 

LIVE Z HOTELARZEM ANETA LEWANDOWSKA Sofitel Warsaw Victoria

Efektywne Zarządzanie Hotelem Luksusowym.

Gość specjalny: Aneta Lewandowska P.O. Dyrektor Generalny Sofitel Warsaw Victoria

Porozmawiamy między innymi o: 

1. Przywództwo, marka, kultura pracy w legendarnym warszawskim hotelu.

2. Jak pozyskać najlepszych pracowników i zatrzymać ich w hotelu.

3. Jak utrzymać zaangażowanie pracowników.

4. Jak zapewnić najwyższą jakość usług przy wyzwaniach, które stawia obecnie rynek pracownika.

5.  Zróżnicowanie czy podobieństwa – jak budować efektywne zespoły.

6.  Odpowiedzi na pytania od uczestników.

 

LIVE – Efektywna Sprzedaż Oferty Hotelowej!

Porozmawiamy między innymi o tym: 

1) Jak efektywnie sprzedawać ferie, wakacje oraz pakiety w Twoim hotelu.

2) Jakie działania prowadzić online a jakie offline.

3) Jak przygotować zespół do telefonicznej sprzedaży oferty pobytowej.

 

 

LIVE Z HOTELARZEM AGATA MAJCHER Airport Okęcie

Strategia, Marketing i Szkolenia dla hoteli | We Do Hotels – Zarządzanie Reputacją Hotelu.

Gość specjalny: Agata Majcher, Brand Manager Airport Hotel Okęcie.

Porozmawiamy o zarządzaniu reputacją hotelu: 

1) Czym jest reputacja?

2) Czy warto zarządzać reputacją hotelu?

3) Skąd wiedzieć co Goście mówią o Twoim hotelu?

4) Jak odpowiadać na opinie Gości.

5) Jak sobie radzić z negatywnymi opiniami na portalach.

 

 

Live dla Menadżerów Hoteli – Wydanie Specjalne

 

 

DELEGOWANIE ZADAŃ – OD CZEGO ZACZĄĆ?

Niezależnie od tego, jak dużym zespołem zarządzasz, to video będzie dla Ciebie pomocne w codziennej pracy. Od czego zacząć delegowanie zadań? Od wykonania tego ćwiczenia: http://bit.ly/delegowaniecwiczenie

 

 

LIVE: Reputacja Jako Narzędzie Sprzedaży w Hotelu

Zapraszamy na szkolenie Reputacja jako narzędzie sprzedaży hotelu: https://wedohotels.pl/szkolenie-zarza…

Gość specjalny: Agata Majcher, Brand Manager Airport Hotel Okęcie.

O czym będziemy mówić? 

• Miejsce reputacji w strukturze zarządzania hotelem;

• Czy reputacja sprzedaje?

• Opinie Gości jako ważne źródło informacji o hotelu;

• Ścieżka postępowania z opinią o Twoim hotelu;

• Reputacja jako istotny element budowania marki.

 

 

Jak zarządzać pracownikami z pokolenia Y i Z

To video będzie pomocne dla każdego menadżera, który zarządza zespołem, w którym są Milenialsi, czyli pracownicy z pokolenia Y i Z. A ponieważ praktycznie każdy zespół obecnie składa się z pracowników z tego pokolenia, to video będzie przydatne dla większości menadżerów.

 

 

Społeczna odpowiedzialność biznesu w branży hotelarskiej.

Anna Wykurz – CEO We Do. Hotels i Rafał Krzycki – Organizator pierwszej w Polsce akcji charytatywnej hotelarzy HOTEL SUPER HEROES, rozmawiają o społecznej odpowiedzialność biznesu w branży hotelarskiej.

Czego się dowiesz? 

• Czym są działania CSR?

• Jakie są dobre praktyki?

• Jakie korzyści płyną z prowadzenia działań CSR i czy w ogóle warto?

 

 

LIVE Aktywna sprzedaż

Ten Live kierujemy do menadżerów sprzedaży, handlowców, oraz wszystkich, którzy pracują zarówno przy aktywnej sprzedaży, jak i przy obsłudze zapytań ofertowych.
Pobierz proces obsługi zapytań B2B – https://wedohotels.pl/proces-obslugi-zapytan-b2b/
Dziś porozmawiamy o tym, czego wymaga od nas klient biznesowy, a konkretniej o tym, jak organizować proces sprzedaży B2B, aby był jak najbardziej efektywny. O magii follow-upów – czyli jak długo pozostawać w kontakcie z naszymi klientami oraz zdradzimy sprawdzone techniki i narzędzia w sprzedaży B2B.