• Szkolenia
Najpopularniejsze szkolenia hotelowe 2024

Początek roku to czas podsumowań i planów. Oto najpopularniejsze szkolenia hotelowe 2024 r. Numer jeden, czyli najczęściej wybierane przez hotelarzy szkolenie może Ciebie zaskoczyć! Sprawdź.

Oto trzy najpopularniejsze wśród hotelarzy szkolenia w 2024 r.

1. Szkolenie Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu.

To szkolenie dla pracowników recepcji, front office, którzy na co dzień mają do czynienia z Gośćmi o różnych usposobieniach, temperamentach, typach osobowości i schematach zachowań. Podczas szkolenia uczę jakie są najczęstsze typy zachowań Gości hotelowych, jakie mają potrzeby i jak sobie z nimi radzić. W jaki sposób się komunikować w trudnych sytuacjach, aby obniżać napięcie. Omawiam schematy zachowań w trudnych sytuacjach. Kim jest Gość roszczeniowy i kiedy stawiać granice dla zachowań roszczeniowych. Pokazuję jak w praktyce zastosować techniki asertywności i wzmocnić się w zakresie stawiania granic. Na co zwracać uwagę, aby nie generować reklamacji. Jaki wpływ ma front office na opinie online i jak tym skutecznie zarządzać. Oraz jakie techniki radzenia sobie ze stresem pomagają i dlaczego nie warto zabierać tego stresu do domu. Więcej o tym szkoleniu przeczytasz TUTAJ

2. Szkolenia sprzedażowe dla działów recepcji i rezerwacji

Szkolenia sprzedażowe dla działów rezerwacji i recepcji to stała i mocna pozycja w mojej ofercie szkoleniowej. Dedykowane i szyte na miarę, najczęściej poprzedzone audytem połączeń dzialu rezerwacji. Te szkolenia są precyzyjne jak laser! Ponieważ pracuję tak już ponad 10 lat i w swojej karierze przesłuchałam już tysiące połączeń, dlatego wszystko czego Was nauczę podczas tych szkoleń mam zweryfikowane i wiem jak bardzo jest to skuteczne. ( A także mam na to realne liczby, które potwierdzają tę skuteczność). Jedyne co musicie zrobić to dopilnować wdrożenia moich metod w Waszych rozmowach rezerwacyjnych z Gośćmi. Szkolenia objęte gwarancją satysfakcji. Nie czekaj, sprawdź ! Więcej o tym szkoleniu TUTAJ

3. Szkolenie Skuteczna Sprzedaż MICE

To moje najlepsze szkolenie o sprzedaży MICE. Kompleksowy program zawiera wszystko co potrzebujecie wiedzieć, aby skutecznie sprzedawać eventy i konferencje. Szkolenie może być stacjonarne, z przyjazdem do Waszego obiektu lub możemy spotkać się online. Program obejmuje ułożenie procesu sprzedaży reaktywnej / aktywnej, omówienie kluczowych elementów, które zaprowadzą Was do sukcesu w sprzedaży, nowoczesne formy pozyskiwania klientów jak soclal selling, oraz zajęcie się silnym mentalem, ponieważ 80% sukcesu w sprzedaży to nastawienie, a tylko 20% to strategie i techniki sprzedaży. Więcej o tym szkoleniu przeczytasz TUTAJ

Nowe szkolenia dla hotelarzy 2025.

I. Subtelna Sztuka Doradzania

Szkolenie na gabinetów Beauty i SPA, którego celem jest wzrost sprzedaży i obłożenia gabinetów. Aktywna sprzedaż, doradzanie i sugerowanie zabiegów, kosmetyków.

II. Sztuka Skutecznej Sprzedaży przez Telefon 📞

Szkolenie dla działów rezerwacji / recepcji, którego celem jest zwiększenie skuteczności i wzrost wartości rezerwacji bezpośrednich.

III. Social Commerce – Zamień obserwujących w Gości 

Szkolenie z automatyzacji ManyChat. Jednym z ważniejszych trendów w sprzedaży hotelowej w 2025r. będzie social commerce. Dlatego stworzyłam szkolenie, które pozwoli hotelarzom z dużymi zasięgami w social mediach konwertować obserwujących w realnych Gości w ich hotelu, dzięki lejkom sprzedażowym i automatyzacji ManyChat. 

Jeśli któreś z tych szkoleń Cię zainteresowało i chcesz dowiedzieć się nieco więcej to napisz do mnie wiadomość (malgorzata.pioszyk@wedohotels.pl)

Szkolenie Stacjonarnie czy na platformie szkoleniowej dla hotelarzy?

Oczywiście najlepsze efekty osiągamy podczas szkoleń stacjonarnych, kiedy możemy pracować na zdiagnozowanych potrzebach uczestników szkolenia. Jednak nie zawsze i nie każdy obiekt ma możliwość zorganizowania szkolenia stacjonarnego. Zamiast rezygnować ze szkoleń w ogóle, warto wtedy zainwestować w szkolenia online. Na mojej platformie szkoleniowej dla hotelarzy szkoli się już ponad 500 osób! Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź tutaj.

Z całego serca życzę Ci realizacji celów na 2025! Daj mi znać jeśli będę mogła pomóc. 

O autorce:

Nazywam się Małgorzata PIOSZYK.  Jestem trenerką skutecznej sprzedaży w branży hotelowej, konsultantką, audytorką.  Mam ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w hotelach w całej Polsce. Na codzień pomagam hotelom skutecznie zwiększać sprzedaż. Prowadzę szkolenia dla działów rezerwacji, recepcji, działów sprzedaży MICE oraz programy dla kadry menedżerskiej. Prowadzę podcast o skutecznej sprzedaży dla hotelarzy! Z mojej platformy szkoleniowej dla hotelarzy skorzystało już ponad 500 osób!

Zainteresował Cię ten artykuł?

Zapisz się do newslettera!