Szkolenie dla pracowników recepcji i działów rezerwacji. Prowadzenie rozmowy rezerwacyjnej, domykanie rezerwacji, upsell, usługi dodatkowe. Dzięki temu szkoleniu hotele, z którymi współpracowaliśmy podniosły liczbę rezerwacji telefonicznych nawet o 168%!
Szkolenie dla działu sprzedaży, dzięki któremu zwiększycie kompetencje w zakresie budowania relacji z klientami biznesowymi, a także zmienicie przekonania o wykonywaniu zimnych telefonów. Przełamiecie barierę strachu przed kontaktem telefonicznym, a proces sprzedaży stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.
Po raz pierwszy w Polsce program szkoleniowo-doradczy dla inwestorów. Jest to idealny program dla każdego, kto rozważa inwestycję w branży hotelowej i potrzebuje praktycznej wiedzy na temat tego, jak ją poprowadzić, aby wygenerować oczekiwane zyski.
Szkolenie We Do Efektywny Lider to szkolenie dla osób, które zarządzają zespołami, dla kierowników, menedżerów, dyrektorów. Szczególnie jest to szkolenie dla ekspertów w swojej dziedzinie, którzy objęli stanowisko kierownicze i potrzebują intensywnego kursu nowoczesnego zarządzania.
To szkolenie dla zespołów, które potrzebują wzmacniać kompetencje z zakresu efektywnej komunikacji, aby lepiej że sobą współpracować i realizować cele. Ludzie będą bardziej zmotywowani i będą efektywniej wykonywać powierzone im zadania; poprawicie komunikację i współpracę pomiędzy działami.
Pierwszy w Polsce program łączący efektywny marketing z efektywną sprzedażą oferty hotelowej.
Szkolenia dla gastronomii, dla kelnerów, dla hausekeepingu. Dzięki tym szkoleniom realnie podniesiesz sprzedaż w gastronomii, jakość usług HSK oraz zaanagażowanie pracowników.
Obsługa Gościa - Audyt pracy recepcji to usługa, która pozwoli odpowiedzieć na pytanie z jakimi problemami mierzy się dział recepcji/rezerwacji i dlaczego Goście nie zawsze dokonują rezerwacji. Identyfikacja mocnych oraz słabszych strony recepcji/działu rezerwacji/działu sprzedaży hotelu. Audyt Mystery Guest (Tajemniczy Gość) - Recepcja, Restauracja, SPA, Housekeeping
Wdrożenie RODO w hotelu, zmiany i aktualizacje, konsultacje, szkolenia.