Popularne Szkolenia Dla Hoteli
Close

POPULARNE SZKOLENIA dla hoteli

Popularne szkolenia dla hoteli i pensjonatów teraz dofinansowane
nawet w 80% z Bazy Usług Rozwojowych.

możliwości dofinansowania dla Twojego obiektu

Sprwadź
hotel marketing menadżer

szkolenie

hotel marketing menadżer

Szkolenie Hotel Marketing Menadżer przeznaczone jest dla osób odpowiadających za sprzedaż i za marketing w hotelu, dla pracowników działów marketingu i działów promocji.

Zobacz szkolenie
we do efektywny lider

szkolenie

we do efektywny lider

Szkolenie We Do Efektywny Lider to szkolenie dla osób, które zarządzają zespołami, dla kierowników, menedżerów, dyrektorów. Szczególnie jest to szkolenie dla ekspertów w swojej dziedzinie, którzy objęli stanowisko kierownicze i potrzebują intensywnego kursu nowoczesnego zarządzania.

Zobacz szkolenie
we do efektywna recepcja

szkolenie

we do efektywna recepcja

We Do Efektywna Recepcja szkolenie dedykowane jest szczególnie dla menadżerów hoteli, pracowników działów rezerwacji i sprzedaży, pracowników recepcji.

Zobacz szkolenie
we do efektywna sprzedaż

program

we do efektywna sprzedaż oferty hotelowej

Pierwszy w Polsce program łączący efektywny marketing z efektywną sprzedażą oferty hotelowej.

Zobacz szkolenie
reputacja

szkolenie

Reputacja jako narzędzie sprzedaży w hotelu

Pierwsze w Polsce szkolenie o reputacji, opiniach i zwiększaniu sprzedaży. Szkolenie Reputacja jako narzędzie sprzedaży to szkolenie dla właścicieli, dyrektorów, menadżerów, kluczowych pracowników operacyjnych, menadżerów sprzedaży i menadżerów marketingu w hotelu.

Zobacz szkolenie
aktywna sprzedaż

szkolenie

Aktywna sprzedaż

Szkolenie dla działu sprzedaży, dzięki któremu zwiększycie kompetencje w zakresie budowania relacji z klientami biznesowymi, a także zmienicie przekonania o wykonywaniu zimnych telefonów. Przełamiecie barierę strachu przed kontaktem telefonicznym, a proces sprzedaży stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.

Zobacz szkolenie
audyty

usługa

audyty

Audyt pracy recepcji to usługa, która pozwoli odpowiedzieć na pytanie z jakimi problemami mierzy się dział rezerwacji i dlaczego Goście nie zawsze dokonują rezerwacji. Pomoże zidentyfikować mocne oraz słabsze strony recepcji/działu rezerwacji/działu sprzedaży hotelu. Audyt Mystery Guest (Tajemniczy Gość) - Recepcja, Restauracja, SPA, Housekeeping.

Zapytaj o ofertę
usługi / strategie

usługa

usługi doradcze / strategie

Analiza działań marketingowych i sprzedażowych. Audyt działań marketingowych i sprzedażowych. Analiza prowadzonych działań marketingowych wraz z rekomendacjami. Sprawdzimy pozycjonowanie cenowe Twojego hotelu i otoczenie rynkowe oraz zaproponujemy rozwiązania służące zwiększeniu przychodów.

Zapytaj o ofertę