Świadomy inwestor hotelowy to idealny program dla każdego, kto rozważa inwestycję w branży hotelowej i potrzebuje praktycznej wiedzy na temat tego, jak ją prowadzić, aby wygenerować oczekiwane zyski.
Jest to program zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z branżą hotelarską, jak również dla tych, którzy już wybudowali swój pierwszy hotel, ale chcą zwiększyć jego rentowność. Dla inwestorów, właścicieli i osób zarządzających.
Hotelarz z zawodu i wykształcenia, Absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu na kierunku Hotelarstwo i Gastronomia. Tytuł Magistra Ekonomii, Specjalność Turystyka i Hotelarstwo uzyskał na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w obiektach: Radisson SAS w Szczecinie, Isle of Eriska Hotel Szkocja, Langshot Manor Hotel UK oraz Woodcrest Club NY. USA, Zarządzał Hotelem Klasztor Cedynia. Przez trzy lata zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Andel’s Hotel Łódź. Pomysłodawca i organizator pierwszej edycji cyklicznej imprezy Łódź Kreuje Eventy. Właściciel firmy doradczej atemconsulting. Z sukcesem wprowadził na rynek i przez 3 lata zarządzał pięciogwiazdkowym GrandHotel Tiffi w Iławie. Doradzał i nadzorował sprzedaż w jednym z nadmorskich obiektów hotelarskich, dla którego opracował plan naprawczy i proces rebrandingu oraz ponownego wprowadzenia na rynek po upadłości dewelopera operującego obiektem. Opracował plan marketingowy i plan repozycjonowania Restauracji w Gdańsku. W 2013 roku nominowany do nagrody osobowość roku magazynu MICE Poland. Uczestnik i panelista wielu konferencji branżowych, wykładowca Akademii Hotelarz, wielokrotnie proszony o komentarz aktualnych trendów rynku hotelarskiego w Polsce. Opracował koncepcję wstępną jednego z powstających w Polsce hoteli AC by Marriott. W lipcu 2016 roku dołączył do zespołu i objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Siecią Q Hotel.
Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług. Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi Gościa i zarządzania zespołem. Pomaga hotelom tworzyć standardy sprzedaży oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu "Quantum Leap" T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem "Train The Trainer" (Success Recources, London 2016)
Ekspertka komunikacji online i marketingu, prelegentka, autorka tekstów, szkoleniowiec, CEO. Na co dzień pomaga klientom budować wizerunek marki, rozwijać sprzedaż, optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie, szkoli z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, strategii marketingowych. Z branżą hotelarską związana jest od 7 lat. Absolwentka międzynarodowego programu "Quantum Leep" T. Harv Ekera
4 zjazdy weekendowe
11-13 X | 25-27 X | 16-17 XI | 6-7 XII
hotele miejskie i resortowe w Polsce
Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą, aby przedstawić Ci ofertę udziału w szkoleniu.
Uwaga! Pracujemy tylko w małych, elitarnych grupach, dlatego liczba miejsc jest ograniczona.
Szkolenie dla pracowników recepcji i działów rezerwacji. Prowadzenie rozmowy rezerwacyjnej, domykanie rezerwacji, upsell, usługi dodatkowe. Dzięki temu szkoleniu hotele, z którymi współpracowaliśmy podniosły liczbę rezerwacji telefonicznych nawet o 168%!
Szkolenie dla działu sprzedaży, dzięki któremu zwiększycie kompetencje w zakresie budowania relacji z klientami biznesowymi, a także zmienicie przekonania o wykonywaniu zimnych telefonów. Przełamiecie barierę strachu przed kontaktem telefonicznym, a proces sprzedaży stanie się łatwiejszy i przyjemniejszy.
Szkolenie We Do Efektywny Lider to szkolenie dla osób, które zarządzają zespołami, dla kierowników, menedżerów, dyrektorów. Szczególnie jest to szkolenie dla ekspertów w swojej dziedzinie, którzy objęli stanowisko kierownicze i potrzebują intensywnego kursu nowoczesnego zarządzania.