• MICE
  • Recepcja
  • Szkolenia
Szkolenia Online Dla Hoteli

Popularne szkolenia dla hoteli, teraz w wersji online. Miło nam poinformować, że właśnie wystartowała platforma vod z  flagowymi szkoleniami dla hoteli w wersji online. Efektywna Recepcja Online. Aktywna Sprzedaż MICE Online. Pakiety: Sprzedaż w Czasie Kryzysu. Webinary. Doskonała metoda na przygotowanie hotelu do sprzedaży w czasach kryzysu.

W We Do Hotels od 8 lat skutecznie wspieramy hotele w efektywnej sprzedaży oferty indywidualnej oraz sprzedaży MICE. Nasi trenerzy jeszcze niedawno większość czasu spędzali na salach szkoleniowych, pracując z zespołami hoteli miejskich i resortów w całej Polsce. Kiedy wybuchł kryzys związany z epidemią covid-19 od razu uruchomiliśmy serię mini szkoleń i webinarów Sprzedaż w Czasie Kryzysu. Obecnie zarówno nasze popularne szkolenia stacjonarne, takie jak Efektywna Recepcja czy Aktywna Sprzedaż MICE jak i większość popularnych webinarów i mini szkoleń dostępne są dla Państwa w wersji online VOD. Szkolenia Online Dla Hoteli.

Dlaczego szkolenia online dla hoteli to dobry pomysł?

Pierwotnie platforma szkoleniowa online miała służyć naszym klientom ze szkoleń stacjonarnych. Zauważyliśmy, że w związku z dużą rotacją pracowników hotele miały powtarzające się  potrzeby szkoleniowe. Szczególnie w obszarze skutecznej sprzedaży. Dlatego zbudowaliśmy produkt, który miał być wsparciem dla naszych szkoleń stacjonarnych.

Tymczasem sytuacja wymusiła nowe zastosowanie. W czasie kryzysu związanego z epidemią i szczególnie w czasie wychodzenia z tego kryzysu szkolenia online skutecznie zastępują szkolenia stacjonarne.

Korzyści  z platformy skoleń VOD dla hoteli:

  • optymalizacja kosztów,
  • szkolenia online są tańsze od szkoleń stacjonarnych,
  • ta sama wiedza, co na szkoleniu stacjonarnym,
  • dostęp do szkolenia przez 12 miesięcy,
  • możliwość wielokrotnego odtwarzania lekcji i modułów,
  • materiały dydaktyczne do pobrania,
  • ćwiczenia do samodzielnego wykonania,
  • możliwość konsultacji z trenerem na zamkniętej grupie.

Dlaczego kryzys szczególnie trzeba wykorzystać na szkolenie?

Mamy do czynienia z nowym otoczeniem. Charakteryzuje się ono niskim popytem i bardzo wysoką konkurencyjnością. To jest czas, który (niestety) przetrwają tylko najlepsi.  Nie dotyczy to wyłącznie poziomu świadczonych usług. Ale także, a może przede wszystkim umiejętności związanych z efektywną sprzedażą oferty hotelu oraz budowaniem lojalności.

Kryzys to czas wzmacniania kompetencji w zakresie skutecznej sprzedaży. Analizując poprzednie kryzysy z jakimi mieliśmy do czynienia, jedynie wydatki na szkolenia sprzedażowe nie były ograniczane. Ponieważ umiejętności sprzedażowe pracowników w bezpośredni sposób przekładają się na przychody firm.

Czas kryzysu to czas, kiedy musimy aktywnie i efektywnie sprzedawać rezerwacje. Realnie walczyć o każdego gościa i klienta MICE. Zespól recepcji musi być wyposażony w skuteczne narzędzia i techniki sprzedaży rezerwacji indywidualnych. Zespół sprzedaży musi skutecznie negocjować i  zamykać sprzedaż. To nie jest czas kiedy możemy sobie pozwolić na utratę potencjału jakim jest zainteresowanie potencjalnego gościa czy klienta.

Dlatego oddajemy na Państwa ręce piekielnie skuteczne narzędzia sprzedaży. Nasze flagowe szkolenia Efektywna Recepcja i Aktywna Sprzedaż MICE.  Klienci, którzy nam zaufali zwiększyli liczbę rezerwacji nawet o 168%. Teraz te szkolenia dostępne są w wersji online. Sprawdź TUTAJ

Jak pracować ze szkoleniami online?

Rekomendujemy wybór lidera, który będzie odpowiedzialny za dystrybucję wiedzy oraz wykonanie zalecanych ćwiczeń wśród zespołu. Rekomendujemy oglądanie jednego modułu dziennie. Następnie omówienie materiału i wykonanie ćwiczeń. W przypadku jeśli pojawią się jakieś pytania zawsze istnieje możliwość skonsultowania tematu z trenerem. Planujemy także specjalne sesje LIVE dla większej ilości uczestników.

Sprawdź Szkolenia Online Dla Hoteli 

Zainteresował Cię ten artykuł?

Zapisz się do newslettera!