Efektywna Recepcja

Szkolenie Efektywna Recepcja

Efektywna Recepcja to dedykowane szkolenie dla pracowników recepcji hotelowej. Dzięki temu szkoleniu, hotele realnie zwiększają liczbę rezerwacji indywidualnych oraz wartość pobytów Gości. Recepcja przestaje bać się sprzedaży, uczy się efektywnie komunikować, nawet w najtrudniejszych sytuacjach z trudnym, roszczeniowym Gościem.

 

Po tym szkoleniu:

  • Zwiększycie sprzedaż pokoi, pakietów, ofert sezonowych,
  • Zwiększycie sprzedaż usług dodatkowych (spa, restauracja).
  • Wzrośnie zadowolenie i lojalność waszych gości.
  • Pracownicy będą wiedzieli jak się zachować i komunikować z gościem roszczeniowym i reagować w trudnych sytuacjach.

Dla kogo:

Szkolenie dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, osób odpowiedzialnych za sprzedaż indywidualną w hotelu

 

Zapytaj o ofertę: contact@wedohotels.pl
lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…

Szkolenie Efektywna Rezerwacja

Szkolenie Efektywna Rezerwacja

Dedykowane szkolenie sprzedażowe dla działów rezerwacji, dzięki któremu zwiększycie liczbę̨ rezerwacji telefonicznych oraz efektywność pracy działu rezerwacji. Dzięki poznanym narzędziom i technikom zwiększania sprzedaży pracownicy będą czuć się pewniej w rozmowach telefonicznych z Gośćmi. A same rozmowy  częściej będę  kończyć się dokonaną przez Gościa rezerwacją.

 

Po tym szkoleniu:

  • Zwiększycie sprzedaż pokoi, pakietów, ofert sezonowych
  • Zwiększycie wartość sprzedaży oferty (upselling/ crosselling)
  • Wzrośnie zadowolenie i lojalność waszych Gości.
  • Pracownicy działu rezerwacji będą wiedzieli jaki komunikować z gościem roszczeniowym i reagować w trudnych sytuacjach.

 

Dla kogo:

Szkolenie dla pracowników działów rezerwacji, osób odpowiedzialnych za sprzedaż indywidualną w hotelu.

Zapytaj o ofertę: contact@wedohotels.pl
lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…

Aktywna Sprzedaż MICE

Aktywna Sprzedaż MICE

Aktywna Sprzedaż MICE to program dla działów sprzedaży, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie pozyskiwania klientów, budowania długofalowych relacji, negocjacji i zamykania sprzedaży eventów, konferencji, imprez okolicznościowych.

 

Po tym szkoleniu:

  • pracownicy polubią aktywną sprzedaż!
  • nauczą się błyskawicznie budować relacje z potencjalnymi klientami,
  • będą z łatwością wykonywać zimne telefony do klientów, których nawet nie znają,
  • nauczą się negocjować, tak aby każda strona czuła się wygrana,
  • poznają sprawdzone techniki zamykania sprzedaży.

Dla kogo:

Szkolenie dla handlowców i menedżerów sprzedaży, dla wszystkich, którzy chcą skutecznie pozyskiwać klientów i zamykać sprzedaż.

 

Zapytaj o ofertę: contact@wedohotels.pl
lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…

Efektywny Lider

Szkolenie Efektywny Lider

Efektywny lider to nowoczesny menadżer, który potrafi sprawić, żeby ludziom się chciało, żeby się zaangażowali i poczuli się współodpowiedzialni za zadania i cele. Efektywny lider to ktoś, z kim ludzie lubią pracować, kto ich inspiruje, za kim chętnie podążają.

Po tym szkoleniu:

  • Nauczycie się efektywnie komunikować, dzięki czemu zespół będzie realizował zadania ze zrozumieniem i zaangażowaniem.
  • Nauczycie się efektywnie zarządzać, dzięki temu razem będziecie działać skuteczniej i szybciej osiągać Wasze cele.
  • Nauczycie się delegować zadania i odpowiedzialność, dzięki temu ludzie będą bardziej zmotywowani i będą efektywniej wykonywać powierzone im zadania.

 

Dla kogo: 

To szkolenie dla osób, które zarządzają zespołami, dla kierowników, menedżerów, dyrektorów.

 

Zapytaj o ofertę  contact@wedohotels.pl  lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Asystentką

Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu

Szkolenie Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu

To szkolenie dla hotelarzy, którzy chcą wzmacniać kompetencje z zakresu efektywnej komunikacji, zarządzania trudnymi sytuacjami, zarządzania reputacją hotelu. Dowiecie się jak zmienić ‘trudnego’ Gościa’ w ambasadora marki.

Po tym szkoleniu:

  • Nauczycie się lepiej komunikować i rozwiązywać trudne sytuacje w modelu win-win
  • Poznacie skuteczne metody i techniki wspierające rozwiązywanie konfliktów.
  • Poruszymy tematy obsługi reklamacji, zarządzania reputacją i odpowiadania na opinie online/ offline.

 

Dla kogo:

Dla osób, które zarządzają zespołami, dla kierowników, menedżerów. W wersji podstawowej to także doskonałe szkolenie dla pracowników front office.

 

Zapytaj o ofertę  contact@wedohotels.pl 

lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…

Efektywna Sprzedaż Oferty Hotelowej

Szkolenie Efektywna Sprzedaż Oferty Hotelowej

To szkolenie dla hotelarzy, z zakresu sprzedaży i marketingu usług hotelowych.

Po tym szkoleniu:

  • Dowiecie się jak zwiększać liczbę rezerwacji bezpośrednich w hotelu (sprzedaż, recepcja).
  • Dowiecie się jak zorganizować proces sprzedaży B2B w hotelu (sprzedaż, mice).
  • Poznacie techniki zwiększania sprzedaży w hotelu (sprzedaż, recepcja).
  • Dowiecie się jak skutecznie prowadzić marketing online (marketing hotelu)
  • Jak wykorzystać nowe technologie do wsparcia procesów sprzedaży, obsługi i budowania lojalności (marketing, sprzedaż, obsługa Gościa).

 

Dla kogo:

To szkolenie dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż i marketing w hotelu.

 

Zapytaj o ofertę  contact@wedohotels.pl 

lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…