Skuteczna Sprzedaż Recepcja/Dział Rezerwacji
Dedykowane szkolenie sprzedażowe dla działów recepcji i rezerwacji, dzięki któremu zwiększycie liczbę̨ rezerwacji telefonicznych oraz efektywność pracy działu. Dzięki poznanym narzędziom i technikom zwiększania sprzedaży pracownicy będą czuć się pewniej w rozmowach telefonicznych z Gośćmi. A same rozmowy częściej będę kończyć się dokonaną przez Gościa rezerwacją.
Czego się dowiecie? Recepcja/ Dział Rezerwacji
- Poznacie schemat skutecznej rozmowy rezerwacyjnej.
- Zdobędziecie wiedzę o tym, jak prowadzić rozmowę telefoniczną z Gościem, aby zakończyła się dokonaniem rezerwacji.
- Będziecie wiedzieć, jak mówić o ofercie hotelu, aby Goście chcieli zarezerwować pobyt właśnie u Was.
- Dowiecie się jakie są najczęstsze wymówki i obiekcje Gości, dowiesz się jak sobie z nimi radzić.
- Dowiecie się dlaczego i jak skutecznie obronić cenę Twojej oferty. Poznacie tajniki negocjacji!
- Przedstawię Wam najważniejsze zagadnienia psychologii sprzedaży i techniki wywierania wpływu.
- Dowiecie się jak zaproponować rezerwację bezpośrednio, kiedy Gość porównuje ceny na Booking.com lub innych portalach rezerwacyjnych.
- Dowiecie się jak skutecznie proponować usługi dodatkowe i zwiększać sprzedaż w hotelu.
Agenda :
# Oferta
- Jak mówić o ofercie obiektu, aby Goście chcieli rezerwować właśnie u Was!
- Dlaczego Gość chce rabat i czy koniecznie musi go dostać?
- Jak nienachalnie proponować dokonanie rezerwacji i zamykać sprzedaż!
# Obiekcje
- Czym są obiekcje w sprzedaży.
- Postępowanie z obiekcjami.
- Najczęstsze wymówki Gości podczas rozmowy rezerwacyjnej.
- Jak sobie radzić z tymi wymówkami.
- Techniki wywierania wpływu, które każdy Hotelarz powinien znać.
- Jak skutecznie zamykać sprzedaż.
# Negocjacje
- Dlaczego Gość chce rabat? (psychologia sprzedaży)
- Jaką kolejność zachować w negocjacjach z Gościem.
- Jak skutecznie obronić cenę swojej oferty.
- Co zrobić, kiedy Gość porównuje ceny z portali rezerwacyjnych?
- Co zrobić, kiedy Gość porównuje ofertę do cen konkurencji?
- Jak nienachalnie zaproponować dokonanie rezerwacji, po przeprowadzonych negocjacjach.
# Sprzedaż Sugestywna
- Czym jest sprzedaż sugestywna?
- Dlaczego warto stosować sprzedaż sugestywną w hotelarstwie?
- Jak skutecznie doradzać, aby zwiększać zadowolenie Gości oraz wartość sprzedaży usług w hotelu.
- Jakie są skuteczne techniki w sprzedaży sugestywnej w hotelu.
- W których momentach kontaktu z Gościem najlepiej stosować sprzedaż sugestywną.
# OTA
- Strategie Zwiększania Rezerwacji Bezpośrednich.
- 7 Powodów Dlaczego Ludzie Korzystają z Portali Rezerwacyjnych (OTA).
- Budowanie Zaufania i Lojalności Gościa.
- Techniki up-sellingu i cross- sellingu do Gości OTA.
- Jak Zachęcić Gościa OTA do Rezerwacji Bezpośredniej.
# Techniki Zwiększania Sprzedaży w Hotelu
- Gościnność a zwiększanie sprzedaży w hotelu.
- Czy Twój zespół jest gotowy?
- Dlaczego warto proponować Gościom więcej?
- Jak i kiedy stosować techniki zwiększania sprzedaży w hotelu (up-selling i cross-seyling w praktyce).
Dla kogo:
Szkolenie dla pracowników działów recepcji / rezerwacji, osób odpowiedzialnych za sprzedaż indywidualną w hotelu.
Szkolenie stacjonarne czy na platformie szkoleniowej dla hotelarzy?
To zależy! Najlepsze efekty dają oczywiście spotkania na żywo. Na szkoleniu stacjonarnym możemy pracować nad indywidualnymi potrzebami grupy.
Często jednak się zdarza, iż z uwagi na czas, środki, dostępność zespołu nie ma możliwości zorganizowania spotkania na żywo. Wówczas lepiej postawić na szkolenia na platformie szkoleniowej! (Sprawdź )
Platforma to także doskonałe rozwiązanie dla mniejszych zespołów! Po zakupie programu otrzymujesz dostęp na 12 miesięcy do wszystkich materiałów i możesz wracać do tej wiedzy, kiedy tylko chcesz. No i oczywiście cena! Jeśli patrzysz pod tym kontem to bardziej opłacalna jest inwestycja w platformę szkoleniową. (Sprawdź )
Wspieraj Twój zespół i zapewnij im dostęp do aktualnej wiedzy na temat technik i psychologii sprzedaży. Już teraz się zdecyduj na to szkolenie!
Zapytaj o ofertę: contact@wedohotels.pl
lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…