Szkolenie dla działów rezerwacji i recepcji z technik skutecznej sprzedaży przez telefon. Szkolenie stacjonarne, dedykowane dla Twojego zespołu, przeprowadzone w obiekcie. Lub szkolenie otwarte dla działów rezerwacji i recepcji 29.11.2024! Szczegóły i zapisy na szkolenie otwarte na tej stronie
Dołącz do szkolenia jeśli chcesz:
- Aby więcej rozmów do działu rezerwacji/ recepcji kończyło się rezerwacją pobytu;
- Umiejętnie skracać rozmowy telefoniczne i mieć więcej rezerwacji;
- Nauczyć się sprawdzonych technik wywierania wpływu;
- Nauczyć się skutecznej obrony ceny i zwycięskich negocjacji;
- Radzić sobie z każdą wymówką i obiekcją;
- Nauczyć się nienachalnie proponować dokonanie rezerwacji;
- Radzić sobie z trudnym, roszczeniowym Gościem przez telefon;
- Umiejętnie proponować rezerwację bezpośrednią, dla Gości, którzy porównują ceny na portalach.
- Mówić językiem korzyści, aby lepiej docierać do Gości.
Szkolenie to kieruję do:
- Agentów rezerwacji;
- Recepcjonistów, którzy zajmują się sprzedażą telefoniczną;
- Kierowników działów rezerwacji & recepcji;
- Menadżerów sprzedaży;
- Właścicieli mniejszych i średnich obiektów.
Agenda szkolenia:
- Sztuka pierwszego wrażenia przez telefon. Twoja 3 sekundowa szansa, którą musisz wykorzystać na swoją korzyść.
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań. Pytania, które potrzebujesz zadać, aby lepiej zrozumieć potrzeby Gości i zamykać więcej rezerwacji.
- Sztuka rozmowy o korzyściach, nie o cechach Twojej oferty.
- Sztuka doradzania i sugerowania. UPSELLING na etapie rozmowy rezerwacyjnej.
- Sztuka rozwiewania wątpliwości Gości. Jak ominąć największa wymówkę Gości : To ja się jeszcze zastanowię.
- Sztuka skutecznej perswazji. 6 technik perswazji, które musisz znać jeśli sprzedajesz przez telefon 📞
- Sztuka skutecznych negocjacji.
- Inna cena na portalu? Sztuka odbijania Gości z portali rezerwacyjnych.
- Sztuka nienachalnego proponowania dokonania rezerwacji.
- Sztuka skracania rozmów.
- Sztuka radzenia sobie z trudnym, roszczeniowym Gościem przez telefon.
Co mówią inni?
„Najlepsze szkolenie sprzedażowe, na którym byłam! Dynamiczne, efektowne, angażujące. Brawa Małgosiu.” Anna, Dyrektor Hotelu 4*
„Pani Małgosiu to naprawdę działa. Stosuję regularnie od czasu naszego pierwszego szkolenia. Dzięki temu mam większą wartość sprzedaży i zamykam więcej rezerwacji”. Karolina: Pracownik Działu Rezerwacji, Hotel 5*
„Wszyscy pracownicy, którzy odbyli już kilka szkoleń z Panią mają wypracowany bardzo wysoki standard rozmów oraz obsługi Gościa, co za tym idzie wysoki poziom sprzedaży bezpośredniej”. Daria, Kierownik Działu Rezerwacji Hotelu 5*
„Na Twoim szkoleniu nauczyłam się obrony ceny i często ją później stosowałam w rozmowach z Gośćmi. Miałam dobre wyniki sprzedaży. Teraz kiedy awansowałam na kierownika recepcji, chcę abyś przyjechała do nas i nauczyła mój zespół recepcji tego samego”. Iga, Kierownik Recepcji, Hotel 4*
Dlaczego możesz mi zaufać?
Nazywam się Małgorzata Pioszyk i jestem trenerką skutecznej sprzedaży. Od ponad 10 lat szkolę działy rezerwacji i recepcję hoteli w całej Polsce z zasad skutecznej sprzedaży telefonicznej. Opracowałam autorską metodę opartą na audytach połączeń do działów rezerwacji i recepcji największych hoteli i sieci hotelowych. Prowadzę podkast o skutecznej sprzedaży dla hotelarzy.
Potrzebujesz ofertę na szkolenie stacjonarne ? Napisz contact@wedohotels.pl
Chcesz dołączyć do szkolenia otwartego 29.11 ? Zapisz się na tej stronie