sztuka skutecznej sprzedaży przez telefon szkolenie

Szkolenie dla działów rezerwacji i recepcji z technik skutecznej sprzedaży przez telefon. Szkolenie stacjonarne, dedykowane dla Twojego zespołu, przeprowadzone w obiekcie. Lub szkolenie otwarte dla działów rezerwacji i recepcji 29.11.2024! Szczegóły i zapisy na szkolenie otwarte na  tej stronie 

Dołącz do szkolenia jeśli chcesz: 

  • Aby więcej rozmów do działu rezerwacji/ recepcji kończyło się rezerwacją pobytu;
  • Umiejętnie skracać rozmowy telefoniczne i mieć więcej rezerwacji;
  • Nauczyć się sprawdzonych technik wywierania wpływu;
  • Nauczyć się skutecznej obrony ceny i zwycięskich negocjacji;
  • Radzić sobie z każdą wymówką i obiekcją;
  • Nauczyć się nienachalnie proponować dokonanie rezerwacji;
  • Radzić sobie z trudnym, roszczeniowym Gościem przez telefon;
  • Umiejętnie proponować rezerwację bezpośrednią, dla Gości, którzy porównują ceny na portalach.
  • Mówić językiem korzyści, aby lepiej docierać do Gości.

Szkolenie to kieruję do:

  • Agentów rezerwacji;
  • Recepcjonistów, którzy zajmują się sprzedażą telefoniczną;
  • Kierowników działów rezerwacji & recepcji;
  • Menadżerów sprzedaży;
  • Właścicieli mniejszych i średnich obiektów.

Agenda szkolenia: 

  1. Sztuka pierwszego wrażenia przez telefon. Twoja 3 sekundowa szansa, którą musisz wykorzystać na swoją korzyść. 
  2. Sztuka zadawania odpowiednich pytań. Pytania, które potrzebujesz zadać, aby lepiej zrozumieć potrzeby Gości i zamykać więcej rezerwacji.
  3. Sztuka rozmowy o korzyściach, nie o cechach Twojej oferty. 
  4. Sztuka doradzania i sugerowania. UPSELLING na etapie rozmowy rezerwacyjnej. 
  5. Sztuka rozwiewania wątpliwości Gości. Jak ominąć największa wymówkę Gości : To ja się jeszcze zastanowię. 
  6. Sztuka skutecznej perswazji. 6 technik perswazji, które musisz znać jeśli sprzedajesz przez telefon 📞 
  7.  Sztuka skutecznych negocjacji. 
  8. Inna cena na portalu? Sztuka odbijania Gości z portali rezerwacyjnych. 
  9. Sztuka nienachalnego proponowania dokonania rezerwacji. 
  10. Sztuka skracania rozmów.
  11. Sztuka radzenia sobie z trudnym, roszczeniowym Gościem przez telefon.

Co mówią inni?

„Najlepsze szkolenie sprzedażowe, na którym byłam! Dynamiczne, efektowne, angażujące. Brawa Małgosiu.”  Anna, Dyrektor Hotelu 4*

„Pani Małgosiu to naprawdę działa. Stosuję regularnie od czasu naszego pierwszego szkolenia. Dzięki temu mam większą wartość sprzedaży i zamykam więcej rezerwacji”.  Karolina: Pracownik Działu Rezerwacji, Hotel 5*

„Wszyscy pracownicy, którzy odbyli już kilka szkoleń z Panią mają wypracowany bardzo wysoki standard rozmów oraz obsługi Gościa, co za tym idzie wysoki poziom sprzedaży bezpośredniej”. Daria, Kierownik Działu Rezerwacji Hotelu 5*

„Na Twoim szkoleniu nauczyłam się obrony ceny i często ją później stosowałam w rozmowach z Gośćmi. Miałam dobre wyniki sprzedaży. Teraz kiedy awansowałam na kierownika recepcji, chcę abyś przyjechała do nas i nauczyła mój zespół recepcji tego samego”. Iga, Kierownik Recepcji, Hotel 4*

Dlaczego możesz mi zaufać? 

Nazywam się Małgorzata Pioszyk i jestem trenerką skutecznej sprzedaży. Od ponad 10 lat szkolę działy rezerwacji i recepcję hoteli w całej Polsce z zasad skutecznej sprzedaży telefonicznej. Opracowałam autorską metodę opartą na audytach połączeń do działów rezerwacji i recepcji największych hoteli i sieci hotelowych. Prowadzę podkast o skutecznej sprzedaży dla hotelarzy.

Potrzebujesz ofertę na szkolenie stacjonarne ? Napisz contact@wedohotels.pl 

Chcesz dołączyć do szkolenia otwartego 29.11 ? Zapisz się na tej stronie