Szkolenie Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu

Szkolenie na temat zarządzania trudną sytuacją w hotelu, zarządzania reputacją, odpowiadanie na opinie online, reklamacje. Jest to szkolenie przeznaczone dla kierowników i menedżerów, właścicieli samodzielnie zarządzających obiektami. Szkolenie dla hotelarzy jest częścią programu dla liderów.

Dlaczego warto? 

  • Jako profesjonalny Hotelarz potrzebujesz wiedzieć jak komunikować się z Gośćmi o różnych osobowościach. Poznaj najważniejsze typy osobowości i odpowiedź na ich potrzeby.
  • Gość niezdecydowany, spragniony kontaktu, ironista ? Poznaj  typy zachowań i ich potrzeby, aby lepiej radzić sobie w trudnych sytuacjach.
  • Roszczeniowy Gość – jak z nim postępować, czy i jak stawiać granice? Dowiedź się więcej na temat komunikacji z roszczeniowym Gościem.
  • Jak rozmawiać z Gościem zdenerwowanym, aby nie spowodować eskalacji konfliktu. Poznaj skuteczne techniki komunikacji nieantagonizującej.
  • Postępowanie hotelarza w trudnych sytuacjach. Sprawdź, co robić i kiedy należy się rekompensata.
  • Hotelarz to taki zawód, gdzie potrzebujesz być empatyczny i asertywny. Poznaj techniki asertywności i zacznij skutecznie stawiać granice.
  • Dowiedź się jak zapobiegać najczęstszym reklamacjom. Jak obsługiwać reklamacje w hotelu.
  • Reputacja jest jak rwąca rzeka. Pozwól, że podpowiem jak w niej płynąć z prądem. Zarządzanie reputacją jest jednym z najważniejszych zadań menadżera!
  • Ponad 60% Gości zwraca uwagę, na to odpowiedzi na opinie i to w jakim tonie toczy się dyskusja. Dowiedz się jak odpowiadać na opinie, aby zachęcać Gości do przyjazdu!
  • Każdą, nawet najtrudniejszą sytuację można rozwiązać, dzięki odpowiedniemu podejściu. Dowiedź się jak zmienić trudnego Gościa w lojalnego, polecającego Twój obiekt ambasadora.

Program: Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu

Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu Część I 
Typy osobowości Gości i co z tego wynika dla Hotelarzy.
Gość roszczeniowy – zachowania, reakcje, metody postępowania.
Komunikacja nieantagonizująca i mechanizmy akceptacji.

Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu Część II 
Zasady postępowania w trudnych sytuacjach.
Asertywność i techniki asertywności.
Obsługa reklamacji.

Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu Część III 
Zarządzanie reputacją.
Odpowiadanie na opinie online.
Jak zmienić 'trudnego’ Gościa w ambasadora hotelu?

Prowadzenie: Małgorzata Pioszyk

Dlaczego możesz mi zaufać? 

Od ponad 10 lat pracuję jako trener z hotelami w całej Polsce. Na liście moich klientów są zarówno duże sieci jak i małe hotele niezależne. Szkolę ze sprzedaży, komunikacji oraz przywództwa w hotelach miejskich i w resortach. W obiektach 5*, 4*, 3* i niekategoryzowanych. Prowadzę podcast Skuteczna Sprzedaż w Hotelu Regularnie pisuję artykuły do czasopism branżowych np.. „Hotelarz”. Występuję w roli prelegentki na konferencjach branżowych. Prowadzę podcast Skuteczna Sprzedaż w Hotelu Regularnie pisuję artykuły do czasopism branżowych np.. „Hotelarz”. Występuję w roli prelegentki na konferencjach branżowych.

Co mówią uczestnicy szkolenia Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu? 

To było bardzo potrzebne szkolenie. Pozwoliło nam uporządkować wiedzę w zakresie zarządzania trudnymi sytuacjami. Szczególnie ważne aspekty dotyczące konieczności odpowiadania na opinie online. Bo jak mówi Pani Małgosia: Reputacja sprzedaje! Ja szczególnie polubiłam  Zen Menadżera, bo często zapominamy o właściwym zarządzaniu stresem. Anna, Kierownik Front Office.

Najczęściej zadawane pytania: 

Ile trwa szkolenie Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu? 

Program szkoleniowy obejmuje 8H.

Czy szkolenie odbywa się stacjonarnie? 

Tak, to szkolenie stacjonarne, dedykowane dla obiektu. Oznacza to, że jeśli akceptujesz ofertę, to przyjadę do Twojego obiektu i przeprowadzę dedykowane szkolenie dla Twojej kadry kierowniczej.

Ile kosztuje stacjonarne szkolenie Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu ? 

Stawka za dzień szkoleniowy dla tego szkolenia wynosi 5 500 zł/ netto. Dodatkowo klient pokrywa koszty dojazdu, zakwaterowania oraz organizacji szkolenia w obiekcie (sala, przerwy kawowe itp)

Czy jest wersja online szkolenia Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu ? 

Tak! Szkolenie Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu  jest także dostępne w formie kursu na platformie VOD. Po zakupie kurs jest dostępny dla Państwa przez 12 miesięcy. Link do szkolenia TUTAJ 

Masz inne pytanie, lub chcesz zarezerwować termin szkolenia ? Napisz do mnie na contact@wedohotels.pl

lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…