Szkolenie Zarządzanie Trudną Sytuacją w Hotelu

To szkolenie dla hotelarzy, którzy chcą wzmacniać kompetencje z zakresu efektywnej komunikacji, zarządzania trudnymi sytuacjami, zarządzania reputacją hotelu. Dowiecie się jak zmienić ‘trudnego’ Gościa’ w ambasadora marki.

Po tym szkoleniu:

  • Nauczycie się lepiej komunikować i rozwiązywać trudne sytuacje w modelu win-win
  • Poznacie skuteczne metody i techniki wspierające rozwiązywanie konfliktów.
  • Poruszymy tematy obsługi reklamacji, zarządzania reputacją i odpowiadania na opinie online/ offline.

 

Dla kogo:

Dla osób, które zarządzają zespołami, dla kierowników, menedżerów. W wersji podstawowej to także doskonałe szkolenie dla pracowników front office.

 

Zapytaj o ofertę  contact@wedohotels.pl 

lub porozmawiaj z naszą Wirtualną Recepcjonistką…