Techniki Zwiększania Sprzedaży W Hotelu -
Close

Techniki Zwiększania Sprzedaży W Hotelu

Techniki Zwiększania Sprzedaży w Hotelu. Począwszy od etapu prowadzenia rozmowy rezerwacyjnej z Gościem, przez check-in, gastronomię, spa, wartość sprzedaży w hotelu można skutecznie powiększać. Warunkiem jest, aby stosowanie technik zwiększających sprzedaż stawiało sobie za cel zwiększanie zadowolenia Gościa z jego pobytu w obiekcie. Kolejnym warunkiem jest przekonanie zespołu, że oferowanie Gościom więcej ma głęboki sens!

Tymczasem wiele hoteli prawie w ogóle nie sięga po dodatkową sprzedaż. W niniejszym artykule postaram odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak się dzieje. Oprę się o korzenie – czyli ideę gościnności, sprawdzę nastawienie zespołów do sprzedaży i postaram się zainspirować Państwa do wdrożenia kilku skutecznych technik zwiększania sprzedaży…

Artykuł 'Techniki Zwiększania Sprzedaży’ autorstwa Małgorzaty Pioszyk ukazał się we wrześniowym numerze magazynu Hotelarz (092021). Jeśli chcesz otrzymać pełną treść artykułu na skrzynkę mailową, zostaw Twój adres e-mail:

* Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest We Do Media Group, ul. Płocka 5a, 01-231 Warszawa. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesyłania informacji o LIVE, o webinarach, nowych artykułach na blogu oraz nowych usługach i ofertach. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez kontakt: contact@wedohotels.pl  Naszą Politykę Prywatności znajdziecie Państwo pod tym linkiem 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *