Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu ?
Program szkolenia Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu
Prowadzenie: Małgorzata Pioszyk
Dlaczego możesz mi zaufać?
Od ponad 10 lat pracuję jako trener z hotelami w całej Polsce. Na liście moich klientów są zarówno duże sieci jak i małe hotele niezależne. Szkolę ze sprzedaży, komunikacji oraz przywództwa w hotelach miejskich i w resortach. W obiektach 5*, 4*, 3* i niekategoryzowanych. Prowadzę podcast Skuteczna Sprzedaż w Hotelu Regularnie pisuję artykuły do czasopism branżowych np.. „Hotelarz”. Występuję w roli prelegentki na konferencjach branżowych. Prowadzę podcast Skuteczna Sprzedaż w Hotelu Regularnie pisuję artykuły do czasopism branżowych np.. „Hotelarz”. Występuję w roli prelegentki na konferencjach branżowych.
Co mówią uczestnicy szkolenia Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu?
Dzięki Pani Gość nie jest wcale trudny. Dziękuję. Zuzia 🧡 Zuzanna, Recepcja
Szkolenie bardzo na plus, jest to moje pierwsze i mam nadzieję, że nie ostatnie. Zmieniło mi myślenie i pokazało, że nie ma rzeczy trudnych. Nikola, Recepcja
Szkolenie jest idealnym działaniem na problem naszych czasów- obsługa gościa trudnego i roszczeniowego. Polecam! Magdalena, Zastępca Kierownika Recepcji
Moim zdaniem szkolenie było nam potrzebne. Dostaliśmy zastrzyk pozytywnej energii, który na pewno przyda się każdemu po ciężkim sezonie letnim. Zostały przedstawione różne typy zachowań gości oraz sposoby jak sobie z nimi poradzić. Wielu z nas uświadomiło sobie skąd biorą się niektóre negatywne reakcje gości i jak możemy temu zaradzić, jak się zachować wobec takiego gościa, jakich sformułowań można użyć w celu złagodzenia sytuacji. Ciekawą psychologiczną metodą uspokojenia roszczeniowego gościa, której nauczyliśmy się podczas szkolenia, jest sposób z notowaniem tego na co gość się skarży – pokazujemy mu zaangażowanie, poświęcamy mu uwagę , gość widzi że jego problem jest dla nas bardzo ważny. Kasia, Pracownik Front Office.
Samo szkolenie przebiegło w bardzo ciepłej atmosferze, myślę że potrzebowaliśmy wszyscy „przewietrzyć głowę”. Zaangażowanie Pani Małgorzaty dało nam sporo pozytywnej energii, uważam że szkolenie miało też terapeutyczne działanie, każdy mógł powiedzieć co mu się nie podoba w pracy, co mu się podoba, co jest dla niego wyzwaniem, jaka zła sytuacja mu się przytrafiła – wspólnie analizowaliśmy później jak można było temu zaradzić. Marcin, Pracownik Recepcji
Większość grupy brała czynny udział w szkoleniu, więc nie była to „sucha teoria” wygłoszona z przygotowanej prezentacji. Zostaliśmy także zaangażowani do ćwiczenia, które miało na celu integrację i znalezienie pozytywnych aspektów współpracy w dziale recepcji, a także housekeeping’u oraz gastronomii. Edyta, Recepcjonistka
FAQ Najczęściej zadawane pytania:
Ile trwa szkolenie Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu?
Program szkoleniowy obejmuje 8H.
Czy szkolenie odbywa się stacjonarnie?
Tak, to szkolenie stacjonarne, dedykowane dla obiektu. Oznacza to, że jeśli zakceptujesz ofertę, to przyjadę do Twojego obiektu i przeprowadzę dedykowane szkolenie dla pracowników Front Office.
Ile kosztuje stacjonarne szkolenie Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu?
Stawka za dzień szkoleniowy dla szkolenia stacjonarnego wynosi 4 900 zł/ netto.
Czy jest wersja online szkolenia Trudny Gość, trudne sytuacje w hotelu ?
Tak! Szkolenie jest także dostępne w formie kursu na platformie VOD. Po zakupie kurs jest dostępny dla Państwa przez 12 miesięcy. Link do szkolenia TUTAJ
Masz inne pytanie, lub chcesz zarezerwować termin szkolenia ? Napisz do mnie na contact@wedohotels.pl