Anna Wykurz We Do Hotels Marketing i Szkolenia dla hoteli
Close

OUR Blog

E-book Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu

Hotelarzu!  Pobierz e-book, dzięki któremu realnie zwiększysz swoją sprzedaż B2B! E-book „Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu”. Dowiesz się  jak zorganizować aktywną sprzedaż. Jak skutecznie pozyskiwać klientów przez zapytania ofertowe i jak budować długofalowe relacje z klientami.

Czytaj więcej...

Chatbot – wsparcie dla hoteli

Rozwój nowych technologii, często niesie za sobą znaczące udogodnienia. Większość ludzi, szybko przyzwyczaja się do tego, jakie możliwości zyskują dzięki nowinkom technologicznym. I równie szybko zapomina, że jeszcze kilkanaście, kilkadziesiąt, może nawet 100 lat temu, te same czynności, które teraz nie wymagają żadnego wysiłku, były bardzo czasochłonne i absorbujące. Za przykład, niech posłuży nam samochód. […]

Czytaj więcej...

FOLLOW-UP i TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B

Zarządzanie procesem sprzedaży W HOTELU to także planowanie kontaktów z klientami. Kontakt po wysłanej ofercie, czyli tzw. follow-up  służy m.in. weryfikacji zainteresowania klienta naszą ofertą, weryfikacji potencjału klienta oraz zakontraktowaniu kolejnego kontaktu. Jaka jest rola follow-up w sprzedaży i jak długo powinniśmy pozostać w kontakcie z klientem? JAK BUDOWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI I JAKIE TECHNIKI […]

Czytaj więcej...

Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu

Sprzedaż to sztuka, której można się nauczyć i którą można i trzeba doskonalić. Oczywiście większość sprzedawców ma naturalne predyspozycje i czują się w swojej branży jak ryby w wodzie, jednak i tacy potrzebują organizacji i wsparcia procesu sprzedażowego. Mówi się, że sprzedaż można sprowadzić do statystyki, dlatego warto dobrze przemyśleć procesy i nie przepalać cennego […]

Czytaj więcej...

Dlaczego warto robić działania CSR w hotelarstwie?

Coraz częściej mówi się o społecznej odpowiedzialności biznesu. Czy w dobie globalnej wioski warto inwestować w CSR w takich dziedzinach jak hotelarstwo? Mamy XXI wiek. Coraz bardziej rośnie znaczenie i siła hoteli na świecie. Jak mawiano w „Spidermanie”, z wielką siłą wiąże się wielka odpowiedzialność. Czy to zdanie również działa w tym przypadku? Dlaczego warto […]

Czytaj więcej...

We Do Hotels wspiera Hotel Super Heroes.

Do kogo skierowana jest akcja i kto bierze w niej udział? Hotel Super Heroes to pierwsza hotelarska akcja charytatywna. Idea jest prosta, bo jej uczestnicy chcą pomagać dzieciom. Każdy może wziąć udział w wydarzeniu i wspomóc dzieci, przez kupno cegiełki. Dodatkowo, dla hotelarzy będzie specjalne wydarzenie sportowo-integracyjne, które zwieńczy proces pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. We Do. Hotels zdecydowała się wesprzeć tę szczytną […]

Czytaj więcej...

Delegowanie Zadań - Od Czego Zacząć?

Niezależnie od tego, jak dużym zespołem zarządzasz, ten artykuł będzie dla Ciebie pomocny w codziennej pracy. Dzisiaj będziemy mówić o delegowaniu zadań. Delegowanie zadań, jest to jedna z bardziej pomocnych kompetencji w pracy menadżera. Część menadżerów ma z tym pewien problem. Od czego zacząć delegowanie zadań? Od wykonania proponowanego ćwiczenia.

Czytaj więcej...

7 ZASAD EFEKTYWNEGO LIDERA

Lider to osoba przewodząca, stojąca na czele grupy. Cechą charakterystyczną efektywnego lidera  jest to, że ludzie sami chcą go naśladować oraz łatwo poddają się jego przywództwu. Rola lidera w zespole polega na szeroko rozumianym wspieraniu pracowników, jak i stwarzaniu  zespołowi warunków do rozwoju. Dodatkowo, lider odpowiedzialny jest za dotrzymywanie terminów zadań powierzonych jegu zespołowi, jak […]

Czytaj więcej...