Anna Wykurz We Do Hotels Marketing i Szkolenia dla hoteli
Close

OUR Blog

Jak Realnie Zwiększać Sprzedaż B2B w Hotelu

2019 to kolejny już rok intensywnego rozwoju branży hotelowej. Mimo dynamicznie rosnącej konkurencji hotele wciąż biją rekordy sprzedaży i chyba nikt nie narzeka na niskie obłożenie czy na puste sale konferencyjne.  Sprzedaż eventów i konferencji także ma się dobrze, a działy handlowe w hotelach ledwie nadążają z obsługą zapytań ofertowych. I tylko chciałoby się, aby ta […]

Czytaj więcej...

W jaki sposób technologia może wspierać hotelarzy w sprzedaży, marketingu i obsłudze Gościa. 

Postęp technologiczny, dynamiczny rozwój branży oraz szybko rosnące oczekiwania Gości wymuszają na hotelach obsługę i serwis na najwyższym poziomie. Zmienia się praktycznie wszystko, a zmiany te następują bardzo dynamicznie.  Zmieniły się oczekiwania Gości dotyczące poziomu obsługi oraz szybkości reakcji.  Z innymi oczekiwaniami podchodzą do swoich zadań pracownicy, którzy nie lubią monotonii i chcą, aby ich […]

Czytaj więcej...

E-book Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu

Hotelarzu!  Pobierz e-book, dzięki któremu realnie zwiększysz swoją sprzedaż B2B! E-book „Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu”. Dowiesz się  jak zorganizować aktywną sprzedaż. Jak skutecznie pozyskiwać klientów przez zapytania ofertowe i jak budować długofalowe relacje z klientami.

Czytaj więcej...

Chatbot – wsparcie dla hoteli

Rozwój nowych technologii, często niesie za sobą znaczące udogodnienia. Większość ludzi, szybko przyzwyczaja się do tego, jakie możliwości zyskują dzięki nowinkom technologicznym. I równie szybko zapomina, że jeszcze kilkanaście, kilkadziesiąt, może nawet 100 lat temu, te same czynności, które teraz nie wymagają żadnego wysiłku, były bardzo czasochłonne i absorbujące. Za przykład, niech posłuży nam samochód. […]

Czytaj więcej...

FOLLOW-UP i TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B

Zarządzanie procesem sprzedaży W HOTELU to także planowanie kontaktów z klientami. Kontakt po wysłanej ofercie, czyli tzw. follow-up  służy m.in. weryfikacji zainteresowania klienta naszą ofertą, weryfikacji potencjału klienta oraz zakontraktowaniu kolejnego kontaktu. Jaka jest rola follow-up w sprzedaży i jak długo powinniśmy pozostać w kontakcie z klientem? JAK BUDOWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI I JAKIE TECHNIKI […]

Czytaj więcej...

Organizacja Procesu Sprzedaży B2B w Hotelu

Sprzedaż to sztuka, której można się nauczyć i którą można i trzeba doskonalić. Oczywiście większość sprzedawców ma naturalne predyspozycje i czują się w swojej branży jak ryby w wodzie, jednak i tacy potrzebują organizacji i wsparcia procesu sprzedażowego. Mówi się, że sprzedaż można sprowadzić do statystyki, dlatego warto dobrze przemyśleć procesy i nie przepalać cennego […]

Czytaj więcej...

Dlaczego warto robić działania CSR w hotelarstwie?

Coraz częściej mówi się o społecznej odpowiedzialności biznesu. Czy w dobie globalnej wioski warto inwestować w CSR w takich dziedzinach jak hotelarstwo? Mamy XXI wiek. Coraz bardziej rośnie znaczenie i siła hoteli na świecie. Jak mawiano w „Spidermanie”, z wielką siłą wiąże się wielka odpowiedzialność. Czy to zdanie również działa w tym przypadku? Dlaczego warto […]

Czytaj więcej...

We Do Hotels wspiera Hotel Super Heroes.

Do kogo skierowana jest akcja i kto bierze w niej udział? Hotel Super Heroes to pierwsza hotelarska akcja charytatywna. Idea jest prosta, bo jej uczestnicy chcą pomagać dzieciom. Każdy może wziąć udział w wydarzeniu i wspomóc dzieci, przez kupno cegiełki. Dodatkowo, dla hotelarzy będzie specjalne wydarzenie sportowo-integracyjne, które zwieńczy proces pomocy stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. We Do. Hotels zdecydowała się wesprzeć tę szczytną […]

Czytaj więcej...