Anna Wykurz We Do Hotels Marketing i Szkolenia dla hoteli
Close

OUR Blog

Techniki Zwiększania Sprzedaży W Hotelu

Techniki Zwiększania Sprzedaży w Hotelu. Począwszy od etapu prowadzenia rozmowy rezerwacyjnej z Gościem, przez check-in, gastronomię, spa, wartość sprzedaży w hotelu można skutecznie powiększać. Warunkiem jest, aby stosowanie technik zwiększających sprzedaż stawiało sobie za cel zwiększanie zadowolenia Gościa z jego pobytu w obiekcie. Kolejnym warunkiem jest przekonanie zespołu, że oferowanie Gościom więcej ma głęboki sens! […]

Czytaj więcej...

Dlaczego Hotele Nie Sięgają po Dodatkową Sprzedaż?

’Kto byłby zainteresowany tym, aby zwiększyć wartość sprzedaży w hotelu średnio o 25%’? To pytanie zadaję podczas szkoleń i wystąpień dotyczących technik zwiększania sprzedaży. Odpowiedź zawsze brzmi tak samo. Wszyscy! Kto by nie chciał! Skoro tak, to dlaczego hotele nie sięgają po dodatkową sprzedaż?

Czytaj więcej...

Szkolenia Recepcji i Działu Rezerwacji

Szkolenia recepcji i działu rezerwacji. Stacjonarnie, online czy VOD?  Podczas gdy wielu Hotelarzy nadal woli szkolenia stacjonarne, nasze programy online i VOD zyskują na popularności. Dlaczego? Bo trudno o lepszy sposób na wdrażanie nowych pracowników w tematykę skutecznej sprzedaży! „My stawiamy wyłącznie na szkolenia stacjonarne!” – powiedział Klient. „Oczywiście” – odpowiedziałam – „Zróbmy program stacjonarny.” […]

Czytaj więcej...

Jak Zwiększać Sprzedaż w Hotelu

Jak zwiększać sprzedaż w hotelu. Czyli jak oferować wartość i zwiększać zadowolenie Gościa z pobytu w hotelu. Ten artykuł kieruję do hotelarzy, którzy są zainteresowani zwiększaniem wartości pobytu Gościa w hotelu, a co za tym idzie, są zainteresowani pełniejszym wykorzystaniem potencjału obiektu. Kieruję go także, a może przede wszystkim do tych hotelarzy, których interesuje zwiększenie zadowolenia Gościa […]

Czytaj więcej...

7 Błędów Recepcji

Zaczął się kolejny, dobry dla hotelarzy rok. Wszystko wskazuje na to, że również w tym roku będziemy się cieszyć wysokim obłożeniem i dużym zainteresowaniem usługami hotelowymi. Oczywiście, każdy dyrektor i właściciel obiektu są żywo zainteresowani zwiększaniem efektywności. Nikogo już szczególnie nie dziwi, kiedy mówimy o ważnej sprzedażowo roli recepcji. I to nie tylko przy sprzedaży rezerwacji […]

Czytaj więcej...

Jak Zwiększyć Sprzedaż MICE

Jak zwiększyć sprzedaż MICE ? Czy jest na to jakieś proste rozwiązanie? Okazuje się, że tak. Trzeba aktywizować sprzedaż MICE w hotelu! Oprócz sprzedaży reaktywnej, czyli odpowiadania klientom, którzy się do nas zgłosili z zapytaniem, wychodzimy na rynek po takiego klienta, jakiego chcielibyśmy widzieć u siebie w hotelu. To jest właśnie aktywna sprzedaż! 

Czytaj więcej...

Jak Zwiększyć Sprzedaż w Hotelu 

Jak zwiększyć sprzedaż w hotelu ? Startujemy z pierwszym z serii artykułów, w których będziemy zamieszczać praktyczne wskazówki dla hotelarzy, dotyczące efektywnej sprzedaży. Zaczniemy od sprzedaży indywidualnej przez recepcję i dział rezerwacji. W kolejnym artykule zamieścimy rady dotyczące zwiększania wartości pobytu Gościa, który już jest w hotelu. Następnie zajmiemy się sprzedażą MICE. 

Czytaj więcej...

Jak Realnie Zwiększać Sprzedaż B2B w Hotelu

2019 to kolejny już rok intensywnego rozwoju branży hotelowej. Mimo dynamicznie rosnącej konkurencji hotele wciąż biją rekordy sprzedaży i chyba nikt nie narzeka na niskie obłożenie czy na puste sale konferencyjne.  Sprzedaż eventów i konferencji także ma się dobrze, a działy handlowe w hotelach ledwie nadążają z obsługą zapytań ofertowych. I tylko chciałoby się, aby ta […]

Czytaj więcej...