Blog

O Edukacji i Szkoleniach w Branży Hotelarskiej – część 2

Live z Hotelarzem O Edukacji i Szkoleniach w Branży Hotelarskiej. W tej części Elżbieta Nitsze opowiada o Total Customer Experience, Komunikacji Nieantagonizującej oraz Inżynierii Sprzedaży Transformacyjnej. Odpowiada także na pytanie jak podnoszenie kompetencji wpływa na efektywność zarządzania hotelem. W tej części także Elżbieta Nitsze i Rafał Krzycki  ogłaszają pierwszą w Polsce konferencję branży hotelarskiej, prowadzoną przez […]

O Edukacji i Szkoleniach w Branży Hotelarskiej

Jak podnoszenie kompetencji wpływa na efektywność zarządzania hotelem. Czyli o edukacji i szkoleniach w branży hotelarskiej. Zapis rozmowy jaka odbyła się podczas Live z Hotelarzem. Gośćmi specjalnymi We Do Hotels byli: Elżbieta Nitsze Dyrektor Generalny Airport Hotel Okęcie oraz Rafał Krzycki organizator konferencji branżowej Hotel Meeting.

Efektywny Marketing w Hotelu

Jak wygląda efektywny marketing w hotelu? O tym co robić, aby mieć więcej rezerwacji bezpośrednich opowiada nam Ewa Góra, Dyrektor Hotelu Rezydencja Luxury Hotel****  w Piekarach Śląskich.