Panel We do. | we do hotels
Close

Panel We do.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ ILOŚĆ REZERWACJI TELEFONICZNYCH W TWOIM HOTELU?
CHCESZ SPRAWDZIĆ JAK PRACUJE TWOJA RECEPCJA?

TYLKO TERAZ WYJĄTKOWA OFERTA NA DOSTĘP DO PANELU WE DO.

 

Co to jest Panel We Do?

To nasza unikalna technologia pozwalająca zarówno na mierzenie jak i na analizę połączeń telefonicznych przychodzących z kampanii reklamowych do recepcji Hotelu.

Co mi daje Panel We Do?

  1. ROI: informacje na temat zwrotu z inwestycji. Możemy dokładnie wykazać jaki jest zwrot z prowadzonych działań reklamowych, w tym podać konkretną kwotę dokonanych rezerwacji składanych telefonicznie.
  2. Informacja na temat ilości połączeń pochodzących z kampanii reklamowych.
  3. Połączenia odebrane vs nieodebrane.
  4. Informacja na temat znajomości oferty przez pracowników recepcji/ działu rezerwacji
  5. Informacja na temat domykania rezerwacji.
  6. Informacja na temat tego, jaki jest faktyczny potencjał sprzedażowy obiektu.
  7. Informacja na temat tego, jakie są problemy na recepcji/ dziale rezerwacji i dlaczego goście nie dokonują rezerwacji.

ZAMAWIAM DOSTĘP DO PANELU WE DO.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak wygląda wdrożenie Panelu We Do?

  1. We Do generuje dla Ciebie specjalny kod do wklejenia na stronie Hotelu.
  2. Wspólnie określamy źródła ruchu, z którego mają być wykazywane połączenia (np. kampania AdWords, kampania Facebook Ads, kampanie displayowe itp. )
  3. Wysyłamy do Ciebie login oraz przewodnik po panelu.
  4. Gotowe! Tego samego dnia możesz już odsłuchać pierwsze połączenia w swoim panelu We Do.

Czy muszę coś zmieniać na stronie www hotelu?

Nie, nie zmieniamy nic na stronie internetowej hotelu.

Czy potrzebuje specjalnych umiejętności informatycznych aby korzystać z Panelu We Do.?

Nie, korzystanie z Panelu We Do. jest bardzo proste i intuicyjne. Od razu po zalogowaniu widzisz wykaz wszystkich połączeń przychodzących, z rozdzieleniem na połączenia odebrane i nieodebrane oraz wskazaniem numerów telefonów. Jednym kliknięciem możesz odsłuchać połączenie, albo wygenerować raport.

Czy mogę odzwonić na połączenia nieodebrane?

Oczywiście, w Panelu We Do. masz dostęp do numerów telefonów, z których dzwonili do Ciebie klienci.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście, na wszystkie nasze usługi wystawiamy faktury VAT.

Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie? 

W takim razie napisz do nas na contact[at]wedohotels.pl , odpowiadamy na wszystkie pytania od naszych klientów.

Jak mogę zamówić Panel  We Do.?

To proste! wystarczy, że skorzystasz z poniższego formularza. Po otrzymaniu zamówienia, nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w celu wdrożenia systemu.

ZAMAWIAM DOSTĘP DO PANELU WE DO.