Szkolenia Otwarte Efektywna Recepcja

Szkolenia otwarte Efektywna Recepcja to dedykowane szkolenia sprzedażowe dla pracowników recepcji i działów rezerwacji. Dzięki temu szkoleniu realnie zwiększycie liczbę rezerwacji indywidualnych oraz wartość pobytu Gościa w Waszym Hotelu. Recepcja przestanie bać się sprzedaży i nauczy się efektywnie komunikować, nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Po dłuższej przerwie wracamy do formuły szkoleń otwartych. Spotkamy się wiosną w dwóch terminach: Kraków 17.04. 2023 | Trójmiasto 19.04. 2024

Format szkoleń otwartych Efektywna Recepcja dedykowany jest dla mniejszych obiektów, które chcą przeszkolić od jednej do kilka osób.

Dla kogo:

Szkolenie dla pracowników recepcji, działów rezerwacji, osób odpowiedzialnych za sprzedaż indywidualną w hotelu, dla menedżerów, kierowników recepcji i działu rezerwacji.

Co Ci da udział w tym szkoleniu?

  • Zmienisz swoje nastawienie i podejście do sprzedaży,
  • Zwiększysz liczbę rezerwacji bezpośrednich przez recepcję,
  • Wzrośnie sprzedaż pokoi, pakietów, ofert sezonowych,
  • Zwiększysz sprzedaż usług dodatkowych (spa, restauracja).
  • Wzrośnie zadowolenie i lojalność Twoich  Gości.
  • Pracownicy będą wiedzieli jak się zachować i komunikować z gościem roszczeniowym i reagować w trudnych sytuacjach.

Agenda: 

  • Wprowadzenie.
  • Dlaczego Goście wybierają właśnie Wasz hotel – wprowadzenie do prezentacji oferty.
  • Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę telefoniczną, aby zakończyła się rezerwacją – część teoretyczna.
  • Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę telefoniczną, aby zakończyła się rezerwacją – część praktyczna.
  • Upselling/ crosselling/ zwiększanie wartości Gościa w hotelu.
  • Jak zmienić klienta Booking (OTA) w Gościa hotelu
  • Trudny Gość i trudne sytuacje w hotelu.

Dlaczego możesz mi zaufać? 

Od ponad 10 lat pracuję jako trener sprzedaży z hotelami w całej Polsce. Na liście moich klientów są zarówno duże sieci jak i małe hotele niezależne. Szkolę w hotelach miejskich i w resortach. W obiektach 5*, 4*, 3* i niekategoryzowanych. Na temat skutecznej sprzedaży wiem chyba wszystko. Od wielu lat jestem także audytorem i wprowadzam zmiany w skryptach rozmów działów rezerwacji, przez co realnie zwiększam wyniki sprzedaży moich klientów.

Co mówią uczestniczy moich szkoleń?

„Najlepsze szkolenie sprzedażowe, na którym byłam! Dynamiczne, efektowne, angażujące. Brawa Małgosiu.” – Anna, Dyrektor Hotelu
„Więcej niż szkolenie! Dziękujemy! Jesteście mega profesjonalne, a przy tym wszystkim tworzycie atmosferę, która pozwala na przyjmowanie wiedzyw sposób łatwy i przyjemny.” – Kinga, Kierownik Recepcji
„Wszyscy pracownicy, którzy odbyli już kilka szkoleń z Panią mają wypracowany bardzo wysoki standard rozmów oraz obsługi Gościa, co za tym idzie wysoki poziom sprzedaży bezpośredniej” – Daria, Kierownik Działu Rezerwacji Hotelu 5*

Cena za udział szkoleniu

(dotyczy jednego uczestnika)

Regularna : 599 zł + VAT ( do 31.03.2023)

Regularna: 799 zł + VAT ( po 31.03.2023)

VIP: Udział w szkoleniu stacjonarnym + Pakiet szkoleń VOD na 12 miesięcy – 999 zł + VAT ( do 31.03.2023)

VIP: Udział w szkoleniu stacjonarnym + Pakiet szkoleń VOD na 12 miesięcy – 1199 zł + VAT ( po 31.03.2023)

W cenie: udział w szkoleniu stacjonarnym, dostęp do szkoleń VOD w zależności od wybranego pakietu, przerwy kawowe, materiały dydaktyczne, certyfikat.

Regulamin udziału w szkoleniu znajduje się pod tym linkiem.

Zamówienia prosimy przesyłać przez naszą Wirtualną Recepcjonistką klikając w okno czatu, 

lub e-mailem (*) na adres: szkolenia@wedohotels.pl

(*)W zamówieniu wysyłanym e-mailem prosimy podać: Lokalizację szkolenia, wybrany pakiet (regularny czy VIP), liczbę osób, oraz dane do wystawienia faktury proforma. Przesłanie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

FAQ – czyli odpowiedzi na częste pytania

Chcę przeszkolić większą liczbę uczestników! 

Oczywiście! Maksymalna liczba jaka może zostać zgłoszona przez jeden obiekt to 5 osób.

W ofercie regularnej cena za udział 2 osób to 549 PLN + VAT / osobę; powyżej dwóch osób 499 PLN + VAT/ osobę. 

W ofercie VIP cena za udział 2 osób w pakiecie VIP to 1448 PLN + VAT ; Cena za każdą kolejną osobę wynosi + 499 PLN + VAT.

Ceny obowiązują do 31.03.

Co dokładnie zawiera pakiet VIP? 

Pakiet VIP zawiera udział w szkoleniu stacjonarnym oraz pakiet szkoleń VOD na okres 12 miesięcy. Wśród szkoleń VOD znajdziesz takie pozycje jak:

  • Efektywna Recepcja
  • Techniki Zwiększania Sprzedaży w Hotelu
  • Trudny Gość, trudne sytuacje komunikacyjne w hotelu.
  • Jak zmienić klienta OTA w Gościa hotelu.
  • Sprzedaż Sugestywna.

Jak wygląda zakup? 

Zamówienie wysyłasz za pośrednictwem Wirtualnego Recepcjonisty lub mailem na adres szkolenia@wedohotels.pl Po zapisie, na podane przez Ciebie dane wystawiamy wystawiamy fakturę proforma, którą wysyłamy na podany adres e-mail. Po opłaceniu proformy, wystawimy fakturę VAT.

Warunki udziału w szkoleniu

Szczegółowe warunki znajdziesz w regulaminie (link)