
Jak Realnie Zwiększać Sprzedaż B2B w Hotelu
2019 to kolejny już rok intensywnego rozwoju branży hotelowej. Mimo dynamicznie rosnącej konkurencji hotele wciąż biją rekordy sprzedaży i chyba nikt nie narzeka na niskie obłożenie czy na puste sale konferencyjne. Sprzedaż eventów i konferencji także ma się dobrze, a działy handlowe w hotelach ledwie nadążają z obsługą zapytań ofertowych. I tylko chciałoby się, aby ta dobra koniunktura trwała przez kolejne, długie lata. Jednak czy tak będzie? W tym artykule podpowiem Menedżerom Sprzedaży B2B w hotelach jak zwiększać sprzedaż oraz jak przygotować swoje zespoły na czasy, w których trudno się sprzedaje.
Jak Realnie Zwiększać Sprzedaż B2B w Hotelu. Artykuł zamieszczony we wrześniowym wydaniu magazynu Hotelarz 2019.
Rynek działa w cyklach koniunkturalnych. Zawsze, nawet po najdłuższym okresie prosperity przychodzi spowolnienie. Objawia się ono między innymi zmniejszonym popytem na obsługę konferencji i eventów. Na taki czas warto się przygotować, a konkretnie przygotować do tego hotelowe działy sprzedaży. Osobiście uważam, że to właśnie teraz jest najlepszy okres, aby wzmacniać kompetencje sprzedawców, aby ich uczyć budowania długofalowych relacji i aktywnej sprzedaży. Jednym słowem, aby przygotować ich do sprzedaży w czasach, kiedy naprawdę trudno się sprzedaje. To ważna i potrzebna inwestycja, która zwróci się z nawiązką…
Chcesz przeczytać cały artykuł? Podaj adres a wyślemy go na Twojego maila.
* Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest We Do Media Group, ul. Płocka 5a, 01-231 Warszawa. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesyłania informacji o LIVE, o webinarach, nowych artykułach na blogu oraz nowych usługach i ofertach. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez kontakt: contact@wedohotels.pl Naszą Politykę Prywatności znajdziecie Państwo pod tym linkiem