Szkolenie dla hotelarzy
Twój Hotel Na Plus to warsztat dedykowany hotelarzom i osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing w obiektach hotelowych. To praktyczna wiedza dla hotelarzy.
We do hotels jest firmą, która wyspecjalizowała się w marketingu i sprzedaży usług hotelowych. Doskonale poznaliśmy specyfikę branży hotelarskiej, dlatego mogliśmy stworzyć warsztat doskonale dopasowany do potrzeb hoteli.
Zakres szkolenia
Dowiesz się między innymi:
✔ Jak skutecznie pozycjonować swój hotel w Internecie?
✔ Co publikować w mediach społecznościowych, by dotrzeć do swojej grupy odbiorców?
✔ Jak mieć skuteczną i ładną, ale też sprzedającą stronę internetową?
✔ W jaki sposób dbać o kontakt z klientem, by zyskać jego lojalność?
✔ Jak skutecznie monitorować swoją markę, by być w kontakcie ze stałymi klientami i pozyskiwać nowych?
SZKOLENIE już 30 maja w Warszawie!
Co jeszcze w ramach szkolenia?
Dużo merytorycznej wiedzy, ciekawych informacji i case studies naszych klientów.
Zapoznaj się z live przeprowadzonym przez Annę Wykurz CEO i założycielkę We Do Hotels oraz Monikę Czaplicką z Wobuzz specjalistkę do spraw mediów społecznościowych.
Twój Hotel Na Plus – Anna Wykurz i Monika Czaplicka–Live 12 maja 2017
Szkolenie poprowadzą
Więcej informacji o prowadzących:
Anna Wykurz – CEO i założycielka agencji mediowej We Do Media Group. W skład, której wchodzi We Do Hotels. Ekspert do spraw komunikacji online i marketingu, szkoleniowiec, prelegentka licznych konferencji.
Na co dzień pomaga swoim klientom budować wizerunek marki, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, prowadzi szkolenia. Urodzony sprzedawca, uwielbia nowoczesną komunikację. Autorka cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych.
Jej życiową misją jest ciągłe doskonalenie siebie i poprawianie jakości na wszystkich płaszczyznach. Dotyczy to zarówno strefy zawodowej jak i osobistej. Jest wielką pasjonatką rozwoju osobistego i zdrowego stylu życia. Regularnie praktykuje jogę i biega. Wierzy, że każdy człowiek ma w sobie moc do realizowania swoich marzeń!
Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).
[wysija_form id=”2″]