• Marketing dla Hoteli
Twój Hotel Na Plus – praktyczna wiedza i szkolenie dla hotelarzy
szkolenia w hotelarstwie

Szkolenie dla hotelarzy

Twój Hotel Na Plus to warsztat dedykowany hotelarzom i osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing w obiektach hotelowych. To praktyczna wiedza dla hotelarzy.

We do hotels jest firmą, która wyspecjalizowała się w marketingu i sprzedaży usług hotelowych. Doskonale poznaliśmy specyfikę branży hotelarskiej, dlatego mogliśmy stworzyć warsztat doskonale dopasowany do potrzeb hoteli.

 

Zakres szkolenia

Dowiesz się między innymi:
✔ Jak skutecznie pozycjonować swój hotel w Internecie?
✔ Co publikować w mediach społecznościowych, by dotrzeć do swojej grupy odbiorców?
✔ Jak mieć skuteczną i ładną, ale też sprzedającą stronę internetową?
✔ W jaki sposób dbać o kontakt z klientem, by zyskać jego lojalność?
✔ Jak skutecznie monitorować swoją markę, by być w kontakcie ze stałymi klientami i pozyskiwać nowych?

SZKOLENIE już 30 maja w Warszawie! 

 

Co jeszcze w ramach szkolenia?

Dużo merytorycznej wiedzy, ciekawych informacji i case studies naszych klientów.

Zapoznaj się z live przeprowadzonym przez Annę Wykurz CEO i założycielkę We Do Hotels oraz Monikę Czaplicką z Wobuzz specjalistkę do spraw mediów społecznościowych.

Twój Hotel Na Plus – Anna Wykurz i Monika CzaplickaLive 12 maja 2017

 

Szkolenie poprowadzą

Więcej informacji o prowadzących:

szkolenie dla hotelarzyAnna Wykurz – CEO i założycielka agencji mediowej We Do Media Group. W skład, której wchodzi We Do Hotels. Ekspert do spraw komunikacji online i marketingu, szkoleniowiec, prelegentka licznych konferencji.

Na co dzień pomaga swoim klientom budować wizerunek marki, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe,  prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w  Internecie, prowadzi szkolenia. Urodzony sprzedawca, uwielbia nowoczesną komunikację. Autorka cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych.

Jej życiową misją jest ciągłe doskonalenie siebie i poprawianie jakości  na wszystkich płaszczyznach. Dotyczy to zarówno strefy zawodowej jak i osobistej. Jest wielką pasjonatką rozwoju osobistego i zdrowego stylu życia. Regularnie praktykuje jogę  i biega. Wierzy, że każdy człowiek ma w sobie moc do realizowania swoich marzeń!

 

efektywna sprzedaż hoteli

Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fan­page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga cza​plicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).

[wysija_form id=”2″]

 

Szkolenia w hotelarstwie

Zainteresował Cię ten artykuł?

Zapisz się do newslettera!